In een flinke bui naar stal gefietst, maar ach, paarden naar binnen gehaald en gaan poetsen, dan ben je zo weer droog.
En dan met het geluid van enorme plensbuien in de binnenbak rijden, dat heb ik gemist

Het rijden gaat trouwens best lekker, in de omgang zijn we al dikke vriendjes

Na de plensbui zijn mijn zus en ik nog een rondje buitenlangs gegaan, stuk over de es en door het bos, heerlijk, zo die boslucht na een regenbui. Nog een stuk gedraafd toen het toch wat donkerder werd maar na drie kwartier waren we dan toch weer droog op stal.
Vind het erg leuk om weer op deze stal te staan, dit is de stal waar ik IJsco had staan vlak voordat ze opgehaald werd, Aldira woont er nog steeds, Tinka heeft er al eens gelogeerd en nu staat Paula er dan.
Kan weer gezellig samen met mijn zus rijden, en ik kan weer de mooie omgeving in, volgens mij heeft Paula het ook nog steeds erg naar haar zin. Ze heeft wat strijd gehad met Pliva maar ze lijken toch steeds meer vriendjes te worden. En buitenrijden vind ze zo leuk!
En ik ook, dus dat komt ook mooi uit

Had vandaag de camera mee willen nemen, maar die was al in gebruik, dus dat probeer ik dan volgende week nog eens te doen