Ik doe een paardenhouderij opleiding in Barneveld.
Ga 1 dag in de week naar school en de rest werk ik op een manege. Best leuk en ik heb het daar ook wel naar mijn zin tot dit gebeurde, Mijn baas ad een nieuw schemea gemaakt wie waneer werkte. Nou leuk en aardig, daar stond dus dat ik elke zondag moest werken en als ik niet kon zou er iemand invallen nou das best dacht ik. Nou kon ik twee weken geleden niet omdat een broer van mijn moeder 50 werd dus ik vraag aan mijn collega, wil jij dan werken. Nee zecht ze ik kan niet ,nou ja kan gebeuren dacht ik jammer dan. Nou is deze zondag mijn vader jarig ( woon nog thuis) dus vraag ik kan je werken,nou wat er toen kwam....
Ze zegt nehe ik kan nooit op zondag werken want dan moet ik door de weeks een dag vrij hebbeb en dan kunnen ze me niet missen. ( als ze nou echt zo hard werkte kan ik daar bij inkomen maar ze is echt liever lui dan moe) Dus ik naar mijn baas en uitgelegd nou zecht ze dat zoeken jullie onderling maar uit!!!!!

Ben toen zelf ook maar weggegaan want ikn was bzo kwaad dat ik dacht dat ik onredelijke dingen ging zeggen als ik haar weer zag.
Vind dit best wel oneerlijk, ik weet echt wel dat als je met paarden werkt je ook in het weekend moet werken en dat vind ik ook niet erg dat hoort erbij, maar dan wel allemaal en niet ik alleen. De rest is er toch ook nog?? Is het nou teveel gevraagd om een dag je vrij te krijgen?
Wil die uren best later in de week weer inhalen als het daarom gaat maar er word gewoon niet geluisterd vind het echt gemeen. Of ben ik nou heel onredelijk?? Weet het ff niet meer.
Sorry voor het gezeur maar ik moest het echt ff kwijt wat vinden jullie hiervan heb ik gelijk of mijn baas ???