Toen waren joyce en ik net de paard gestegen en moesten we al gelijk op de foto

Joyce die een beetje aan het losrijden is..
en ik natuurlijk ook die een beetje aan het losrijden is, ik zit inderdaad naar achteren ik weet het...

nu de rest van joyce haar rijfoto's
Stap
Draf
Gallop...joyce/eszelon jullie haar danst...

en de rest vn mijn rijfoto's:
Draf
Gallop, dit is echt een gekke foto, of ik rijd gewoon gek...

Toen hebben joyce en ik, Willem (de zoon van de eigenaren van de paarden) overgehaald om weer eens op een van zijn paarden te rijden en hij ging op hassan, kijk mee....:
Toen moesten ze (joyce en willem) nog samen op de foto,
best een mooie foto al zeg ik het zelf
Uiteindelijk zijn we afgestapt, hebben de paarden afgezadeld en zijn even bij de buren gaan gluren...

De rooie is de mama van de katjes op de foto's hierboven en die andere heeft ook een nestje maar die foto's waren nogal mislukt.
deze foto vind ik echt heel erg mooi!!
rooie (zo noemen we haar) wilde graag weten wat ik nou aan het doen was met dat vierkante voorwerp..
we hadden dus naar die poesje gekeken en raad eens wie we daar zagen staan....Punky...een van de pony's van de buren... dat is wel zo'n lekker ding...
de andere pony was nergens te bevinden...maar wees daar maar blij om want anders hadden hier nou nog meer foto's gestaan!! en daar hebben we nu geen last van gelukkig!!
bedankt voor het kijken en ik hoop dat je het leuk vond!! en ook niet erg dat het zoveel foto's waren...