Gister middag is mijn nieuwe Tennesse Walker aangekomen! Ze is heel mooi! Het lijkt net op een barbie. Dat komt omdat ze goudblonde manen heeft en een voskleurige vacht. Toen ze aankwam zweette ze helemaal. We hebben haar toen een zweetdekentje omgedaan. We hebben haar eerst bij de kleine pony's gezet. (ijslander, konikpaard en shetje+veulen(trakhener). Even kennis maken in de paddock en toen gingen ze gelijk met ze allen hooi eten. We hebben in totaal 15 paarden dus we gingen ze er een voor een bij zetten. eerst hebben we het sociaalste paard erbij gezet. een ruin van 5(Frodo) een fries. hij werd helemaal verliefd en Gigi was ook opeens hengstig geworden dus frodo ging helemaal flemen. was echt leuk om te zien. Toen hebben we de leider van de kudde erbijgezet. dat is Pepper een quartenhorse en later nog de alphamerrie lana een paint. dat verliep allemaal heel goed. toen hebben we het grote weiland open gezet en hebben we alle paard met haar kennis laten maken. pepper ging samen met Gigi midden in de wei staan en alle paarden wouden natuurlijk ook gelijk kennis maken. maar dat mocht niet van pepper en lana. Pepper joeg alle ruinen weg en lana ging als herder spelen. ze ging alle merries bij zich halen om ze te beschermen. dat is echt heel mooi om te zien zeg! maar alleen mijn fjord Orin wou niet mee komen. ze bleef rustig staan eten. haha echt een LBI! verdere verhalen volgen nog. vanmiddag uit school ga ik wat grondwerk met haar beginnen(parelli) maar wat ik wel heel raar vond was dat ze eventjes in die walk ging en toen opeens weer draven en dan weer die walk.