Paarden verkoop

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bartus88

Paarden verkoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 16:33

Ik heb gehoord dat de paardenhandel best wel een lucratieve business is. Aangezien ik erg van paarden hou en het prachtige beesten vind wil ik graag wat meer informatie over de in- en verkoop van paarden in Nederland. Een kennis van me heeft een manege in Rotterdam/Delft en die heeft me ook al het één en ander uitgelegd. Er komt natuurlijk meer bij kijken dan alleen een simpele in en verkoop. Kennis over paarden is erg belangrijk en stalling en training is ook vrij prijzig. :) Ik had dit idee al een tijd in de kast liggen en denk er nu serieus over om er mee te gaan beginnen. Alle tips en adviezen zijn welkom ;)

Bart

JoyceLa

Re: Paarden verkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 16:35

De paarden handel ligt op dit moment op zijn gat. Er zijn zoveel mensen met paarden die nu financieel in de knoop zitten en daarom ook hun grote vriend(in) te koop hebben staan. Tevens zijn er dan ook nog heel veel veulens gefokt die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen. Dus ik zou hier heeeel erg goed over nadenken. Ik denk dat er op dit moment weinig te verdienen valt..

Dakotah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 16:38

Idd.
Zeker niet als je ze ook nog ergens op stalling moet zetten.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 16:51

F-AM --> PP

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 17:09

Tip: niet aan beginnen ;)

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 17:10

denk dat je er nu niet aan moet beginnen, handelaren die al jaren bezig zijn hebben het nu zelfs moeilijk

bartus88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 18:04

Bedankt voor de tips het is dus een moeilijke tijd voor de handel (net als in de hele economie) dan zal ik misschien maar moeten wachten ;) Ik zie trouwens wel veel nieuwe winkels met accessoires voor de paardensport die worden geopend. Dan schaf ik denk ik toch nieuw meubilair aan in plaats van investeren in paarden. ;)