Ik sta inmiddels op een stal waar mijn (verzorg) paard staat, en hij heeft het er echt enorm naar zijn zin. Hij staat er met nog 4 pony's. De meiden die voor de pony's komen zijn echter allemaal penny meisjes.
Hiervoor heb ik op een stal gestaan waar we gewoon met allemaal paarden stonden, en meiden van onze leeftijd. Dit was altijd super gezellig, en er was altijd wel iemand op stal en altijd iemand om mee te rijden, naar buiten of gewoon in de bak. Hier is de bak wat kleiner dan gemiddeld dus moeten we ook nog wachten tot de ander klaar is, anders rij je elkaar in de weg.
Als ik dan iedereen zijn verhalen op bokt lees, of fotos zie van mensen die lekker samen naar buiten gaan met hun (paarden) vriendinnen. Mis ik dit gewoon. Ben nu bijna altijd alleen op stal, en vind het toch wel een beetje saai. Om nou iemand in de buurt te gaan zoeken die met me naar buiten wil word ook een beetje een probleem, want me paard gaat vaak alleen met 'maatjes' naar buiten. Dit kan getraint worden, maar daar ben ik buiten zelf te mietig voor

Ik kan ook niet aan de eigenares vragen of hij verplaatst mag worden, want ten 1e heeft hij het er goed(12u weidegang, 's avonds lekker op stal met kuilgras) en ten tweede is het niet heel erg duur.
Meer mensen met zo'n probleem? En wat doen jullie er anders aan? Waarschijnlijk kun je er niks aan doen
haha.XX

) een longeerpaard