vandaag m'n eerste echte cursus lopen gehad

Maarre...........hoe ging dat ook alweer ??

Vandaag voor het eerst m'n linkerbeen voor 50% belasten, we hadden al grapjes over hoe dat zou moeten, 1 stap wel, 1 niet?

Maar okee, kwestie van 2 weegschalen, wat weeg je, dat gedeeld door 2, en zet dan dus de helft van je gewicht op je linkerbeen.
Probeer dat gevoel vast te houden van hoeveel dat ongeveer is.
De eerste 4 keren was het weer kwestie van........owwwwwwwww ik ga flauwvallen.....opeens was de gang en de fysio weg en waren er alleen nog maar zwarte vlekken........

Was best eng om na 11 weken (= dus bijna 3 maanden) opeens weer op links te mogen staan, maar het ging wel en deed gelukkig maar matig pijn aan m'n heiligbeen (die aan de linkerachterkant gebroken was)
Wat me echter blijft nekken qua pijn is m'n schaambeen bij m'n rechterbeen. Als dat zo blijft gaan ze dat nog even onderzoeken, want dat is raar, want op de foto's was er niets meer te zien.........
Maar okee, dinsdag weer, dan gaan we proberen met krukken te lopen, want dat rekje staat m'n techniek in de weg.
Echt letterlijk ging ik nadenken hoe ik moest lopen, heel zot, want dat doe ik al 29 jaar...................
maar okee, das dus best nog moeilijk....

nu snel naar de bank, plat en rusten.......