Thuis wilde ze al niet ze de trailer oplopen terwijl de anderen op stal stonden.
Maar met 2 lange lijnen en 4 snoepjes stond ze er toch met 5 minuten op.
Toen ze in de gaten had dat de klep dicht was en ze toch echt alleen weg ging werd ze al lichtelijk hysterisch en begon als een gek te keer te gaan, gelukkig hebben we erg stevige trailer die het een en ander kan hebben.
Snel gaan rijden en toen stond ze rustiger maar ze bleef de hele weg als een gek gillen, we konden haar in de auto horen.
Bij de vereniging kwam ze al aardig nat de trailer af en bleef gewoon door hinneken.
Met het opzadelen was ze super vervelend en probeerde ze er een paar keer tussen uit te schieten , toen ik het hoofstel om wilde doen sprong ze al 1,5 meter hoog en zeker 4 meter naar voren (een soort oxer zonder hindernis

Toen ik er eindelijk op zat bleef ze heel erg gespannen, ik voelde haar gewoon trillen onder het zadel.
Het was nogal druk met 9 ruiters in de bak en ik zag het eigenlijk al niet zo zitten, ze kwam een paar keer omhoog, draaide zich dan gelijk om en vloog dan in volle vaart achteruit

Eerst maar even balkjes draven, niet dus!!!!!
Eerst omhoog komen en dan proberen 5 balkjes in een keer te springen.
Ze was gewoon compleet over de rooie.
Ik ben dus maar de bak uitgegaan, heb haar min of meer uitgestapt en afgezadeld.
Ook nu hadden we met laden weer de lange lijnen nodig maar onderweg was ze wel wat rustiger.
Eerst maar eens thuis heel hard trainen en haar wat vaker alleen meenemen, ze word gewoon hysterisch als ze alleen weg moet.
Kleine draak