Vandaag is de "zadelman" langsgeweest met de zadels die ik graag wilde passen op Saar, te weten: Stubben (2 x), Anky, Passier, Kieffer (2 x) en KN (2 x).
Het weer was er uitstekend voor

Eerst Stubben Scandica, leuk zadeltje, zat ook wel fijn maar ik werd er een beetje in voorover geduwd vond ik. De andere Stubben (naam vergeten), vond ik niets, veel te weinig beenwrong.
Anky is een zadel gemaakt voor dames met erg slanke benen

Ik had mijn zinnen gezet op de Passier Grand Gilbert, maar daar zat ik ook niet lekker op, mijn knie werd bij het drijven van het zadel af geduwd, ook niet goed dus.
De Kieffer lag niet goed op Saar, die heeft zo'n hoge boog, daar kunnen kabouters in wonen aangezien Saar niet zo'n mega uitstekende schoft heeft

Tot slot de KN (mijn 2e hoop), de Symfonie en de Tango. Eerst de Symfonie (ja lekker zadeltje!) en darana de Tango (ook fijn!). Weer een keer de Symfonie omdat ik geen keus kon maken tussen die 2 en uiteindelijk toch maar de,........
.............. SYMFONIE!!!!!
gekozen. Daar zat ik het lekkerste op, niet te vast zoals bij de Tango, goed met mijn benen eraan en toch lekker recht en diep zitten. Helemaal

Zaterdag kan ik hem op gaan halen, weer een rib uit mijn lijf maar ach, is ook wel eens lekker

Oh ja en ik ben sinds 2 weekjes mijn nieuwe leren rijlaarzen van Cavallo aan het inrijden. Nu weet ik weer waarom ze al bijna een jaar in de kast lagen,...

Nog meer mensen die zichzelf herkennen in mijn zadelstukje? Of ben ik gewoon zo'n enorme miep?