ik heb een bruin-wit gevlekt paard...
supermooi maar ook zeer snel vuil...
vooral op de witte vlekken valt het superhard op..
weten jullie tips..
wassen is wel goed maar tijdens de koude maandjes... niet ideaal dus..
bedankt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

leg je er maar bij neer, wit blijft niet wit, en mijn bruine pony was liever een schimmel geweest en ziet altijd grijs van het zand..
als je pony het nodig heeft voor de warmte kan je een dekentje opleggen, maar als hij zonder kan echt niet aan beginnen!

dus dan heb je alleen een beetje modder. En dat is makkelijker schoonmaken als mest/urine plekken. Evelli schreef:Lekker op het weiland zetten en niet in een box helpt al vaak erg goed
Dan gaan ze niet in de mest e.d. liggendus dan heb je alleen een beetje modder. En dat is makkelijker schoonmaken als mest/urine plekken.
Evelli schreef:Mijn bonte merrie was altijd heel netjes, en die stond 24/7 op het landnooit geen grasvlekken gezien hoor
En dat beetje modder veeg je er zo vanaf
Maar zal per paard/pony verschillen
dijhsa schreef:Je hebt producten van het merk shapleys, bijv. de easy out,dát is een handige spray om lokale plekken schoon te makenin het "koude seizoen", even sprayen en uitborstelen, werkt super!, ook hebben ze de withening-shampoo, speciaal voor schimmels, en het puimsteen poetsblok werkt natuurlijk ook áltijd goed..