. Na ongeveer een halfuur vond ik hem klaar voor de galop, ik pak mijn teugels op maat ga doorzitten, wil aanspringen en.. AUW
daar vallen we! Bon glijd uit of struikeld ik weet niet precies en ik lig eronder, Bon bovenop mijn been, Bon staat weer op en wil in paniek wegrennen, maar ik zit nog in de beugel, gelukkig viel mijn voet er uit anders had het nog wel eens heel slecht kunnen aflopen! Ik heb denk ik 10 minuten in de bak liggen huilen met het idee
dat de pijn vanzelf wel zou weggaan, maar de pijn ging niet weg.... Er was niemand in de buurt en mijn telefoon was dor de klap ook kapot. Ik ben maar weer opgestegen (opgehesen) en terug naar de stal toe gestapt, daar aangekomen deed mijn been nog steeds pijn, gelukkig was mijn zusje er en die heeft toen met haar telefoon mijn moeder gebeld. Lieke (mijn zusje) heeft toen Bon gecontroleerd, met hem was niks aan de hand. Ik bleef maar pijn houden, dus toen zijn we maar naar het ziekenhuis gegaan, daar hebben we foto's laten maken en wat blijkt: Een scheurtje in mijn spier, een zenuw beschadigd en een breuk in mijn enkel ofzoiets. Ze hebben er een soort 'soft'gips omheen gedaan, en nou moest ik vanochtend terug komen bij de dokter. ze hebben dat gips er weer afgedaan en mijn been in getapet. De tape moet er 2 weken omblijven zitten en daarna moet er nog minstens een week drukverbnad om. Als dar er af is mag ik nog ongeveer 1 tot 2 weken niet paardrijden.
. Gelukkig valt het allemaal nog best mee het had allemaal veel erger kunnen aflopen.... En gelukkig heeft Bonfire niks.... -XxxX- Sanne
ps. Ik heb nu al 2 mensen die mijn pony rijden nou ik 'uitgeschakeld' ben, maar zij kunnen natuurlijk niet altijd, kun jij een pony netjes aan de teugel rondrijden, ben je al een beetje gevorderd en zou je het leuk vinden om hem te rijden Pb me dan, ik woon in Helmond, dat ligt bij Eindhoven, alvast bedankt!

)