AMSAMSAMS en Jura gaan verhuizen naar nieuwe stal!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:36

Hoi dames gefeliciteerd met jullie nieuwe onderkomen en als je eenmaal verpest bent met een dak boven je hoofd in de winter wil je nooit meer anders

SinelliB

Berichten: 150
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 17:39

Gatverdamme wat vervelend zo'n binnenbak! (en jaloers dat ik ben...) Veel plezier bij jullie nieuwe stal.

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:12

Dank voor alle leuke reacties! Wij zijn ook - plaatsvervangend - trots dat we op zo'n luxe stal gaan staan.... En elke keer als ik de foto's zie, of er ben geweest moet ik mezelf nog even knijpen! Het lijkt wel een droom!

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:54

Gefeliciteerd, zo´n topic maakt mij weer ens bewust hoe luxe ik het heb, idd ook een 20x40(geen 60 helaas) binnenbak met superbodem, en dan komt het rijdt bijna altijd alleen:) oh worden jullie jaloers Knipoog Maar ik vind het juist wer super om in de zomer een keer in de buitenbak te rijden die si ong 25x50 (schatting) en dan een diagonaal middendraf. *wow* lijkt me met een 60 bak nog lekkerder, maar dan moet je wel eentje hebben die dat een beetje kan, of dan lange zijde middengalop *droom*

Maar gefeliciteerd hea!! en echt een binnebak is zo fijn.. al is het toch noch wel koud hoor in de winter *brrrr*

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:13

Een binnenbak, mmm. Nee, ik rij liever buiten, lekker in de frisse lucht. En als het regent, jammer dan Scheve mond . 1 voordeel is wel, dat de meeste regen toch naast mij en m'n paard op de grond valt. Haha! *LOL* Dus zo erg nat wordt je ook alweer niet. Lachen
En als het koud is, dan een iso jasje aan met een dun wollen truitje eronder, dikke rijbroek aan, pet op en gaan met die banaan. Na een kwartiertje heb je het toch weer warm. Cool

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:21

proudmama schreef:
Hoi dames gefeliciteerd met jullie nieuwe onderkomen en als je eenmaal verpest bent met een dak boven je hoofd in de winter wil je nooit meer anders


Ben ik het niet helemaal mee eens
Ik ben midden in de winter.. lees vorstperiode verhuist van een binnen naar een buitenbak !! en het bevalt super Ook als het stormt en regent.. Ik heb liever een buitenbak en dat ik dan kan doen en laten wat en waneer ik dat wil ... dan me steeds aan moeten te passen aan de tijden van een binnenbak.. Althans dat was bij mij het verhaal. Maar nu weer ontopic
Het ziet er erg goed uit daar
Succes met de verhuizing OK dan!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 22:26

Bedankt voor de reacties!

Ik doe het al 2 jaar zonder binnenbak maar in de winter is het toch wel afzien hoor! Maar ik wil zo veel mogelijk buiten rijden, behalve als het echt regent en stormt. AMSAMSAMS denkt daar net zo over.

Maar ik zei wel vandaag tegen haar: volgens mij zitten wij straks iedere dag in de kantine te theeleuten. En misschien worden we ook wel verwend en verpest door die binnenbak, we zien wel! Haha!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:29

Jij hebt idd de luxe van 2 bakken.. Toen ik een binnenbak had stond daar geen goed rijdbare buitenbak tegenover.... Dus was afhankelijk van de binnenbak .. Stiekum beetje ander verhaal .. Knipoog

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 22:40

Mooie stal hoor daar! En die bakken zijn inderdaad behoorlijk Kwijl nog mooier als bij ons op stal!

K moet ook altijd ff in jullie profiel kijken welk paard nou van wie is. Rijdt het baasje van Orri Orri niet meer ofzo, omdat ik nergens vermeld zie staan dat zij ook blij is met de verhuizing. Dus Jura rijdt 3 paarden, snap ik het zo goed? Bloos

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 23:10

Jura schreef:
Bedankt voor de reacties!


Maar ik zei wel vandaag tegen haar: volgens mij zitten wij straks iedere dag in de kantine te theeleuten. En misschien worden we ook wel verwend en verpest door die binnenbak, we zien wel! Haha!


Ik weet wel zeker dat jullie verwend en verpest worden. Haha! Ojeeee een donkere wolk uit te verte, nou ik ga binnen rijden, je weet maar nooit.... Haha! *LOL* Schijnheilig Clown

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 01:21

Hahaha... volgens mij reageerde ik wel dat ik blij was met de verhuizing, al zal ik altijd reageren vanuit het paard gezien. Die moet er tenslotte 'wonen' niet dan Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 09:26

Ja maar ik denk dat wij zelf meer waarde hechten aan luxe dan paarden! Knipoog

Phia, zo hoop ik niet te worden hoor! *LOL*

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 10:26

Dat ziet er super uit!! Veel plezier daar!

Dat vers gebakken logo is leuk! Haha!

Lizz

Berichten: 8897
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 11:09

wat super de lux zeg!! en mooie stallen!! veel plezier daar, maar dat moet denk ik wel lukken.

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 12:49

Mag ik vragen wat jullie per paard per maand betalen moeten daar? Ik stond eerst ook op zo'n stal, en betaalde er € 234,--

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 20:24

Jura schreef:
Ja maar ik denk dat wij zelf meer waarde hechten aan luxe dan paarden! Knipoog

Phia, zo hoop ik niet te worden hoor! *LOL*


Hahahaha... denk je? vergeet niet dat Or het niet zo heeft op 'door wind en regen' Tong uitsteken

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 21:34

Zo zo!
jullie hebben het goed bekeken! Echt mooie stallen! Lekker luxe
En na het rijden in de o zo koude binnebak (:P) Kan je lekker bij komen in de kantine Tong uitsteken

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 03:43

Met de huidige weersvoorspellingen begin ik toch wel sterk over het aanbod van UniferB na te denken hoor! Alleen.... Cresje heeft het zo goed waar hij nu staat! Maar dat weer.........

Nimber

Berichten: 26555
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 08:27

heel mooie stal.Had je het niet meer zo naar je zin op je oude stal?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 10:30

Pascha, PB UniferB even! Trouwens, de prijs is ook nog afhankelijk van de omgeving. In denk dat in bepaalde delen van het land stalling duurder/goedkoper is.

Eyes, lijkt me gezellig!! Over een paar maandjes als het vreselijk weer wordt, ben ik benieuwd of je niet om bent! Lachen

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 11:33

Eyes schreef:
Met de huidige weersvoorspellingen begin ik toch wel sterk over het aanbod van UniferB na te denken hoor! Alleen.... Cresje heeft het zo goed waar hij nu staat! Maar dat weer.........


Watje! van een beetje regen smelt je niet hoor. Haha! Schijnheilig

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 11:49

Van regen smelt je idd niet... Heb jarenlang niet anders gedaan... Schijnheilig

Vind harde wind erger dan regen! Maar over beiden hoef ik me straks niet meer druk te maken! Knipoog Haha!

En toch blijf ik mezelf voorhouden dat ik lekker zoveel mogelijk blijf buiten rijden Pling - en in noodgevallen naar binnen kan gaan!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 12:58

Van regen niet nee. Maar wat dacht je van sneeuw, vorst, storm..? Ik heb nu 2 winters meegemaakt zonder binnenbak en ik heb het overleefd. Maar het zijn wel perioden waarin je niet lekker door kunt trainen en dus vaak geen wedstrijden kunt rijden.

Ik blijf ook buitenrijden zolang dat gaat! Lachen

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 22:35

Hartelijk dank voor de leuke reacties Bloos!

En als iemand van jullie in de buurt is kom fff langs, gezellie!

groetjes, UniferB

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 23:25

Wow hey, doe maar luxe!!
Héél erg mooi!