Manege de brammelhoeve/ Ruitersportcentrum Capriole

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

puccatje

Manege de brammelhoeve/ Ruitersportcentrum Capriole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 19:40

Hoi allemaal,
Wie heeft er wel eens over manege de brammelhoeve gehoord?
Ik reed daar sinds ik reed :')
daar was gewoon mijn alles: vriendinnen logeren voeren elke ochtend om 7 uur opstaan (als ik kon dan he) maar het is verkocht nu en veranderd naar Ruitersportcentrum Capriole
enzo blablabla maar wat zijn jullie ervaringen /3
hoe lijkt het jullie nu?
(google ff) OF: dressuurstal Capriole OF: Ruitersportcentrum Capriole
xxx

puccatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 19:49

*marcellehesselink ooitvangehoord?

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 10:08

Ja daar woon ik vlak bij, ooit een paar jaar geleden toen het nog van Henk was een paar keer gereden, voordat ik me eigen paardjes kreeg/kocht.

Dewii

Re: Manege de brammelhoeve/ Ruitersportcentrum Capriole

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 10:37

Ik heb bij de Brammelhoeve gereden vroeger, bij Henk. Ik vond het nooit zo leuk want manegeruiters werden vaak achtergesteld op ruiters met een eigen paard en om de haverklap werden er paarden/pony's verkocht, kwamen er nieuwe, en dat ging zo door.

Toen Capriole er kwam, wou ik een proefles nemen (was overigens 15 euro, vond ik wel erg duur!) maar de instructrice kwam helemaal niet opdagen. Er was niemand. Dus belde ik op naar het mobiele nummer dat op het busje stond, en ik kreeg iemand aan de lijn. Het was heel vaag met heel veel ruis, maar het kwam er op neer dat de les niet doorging en ze vergeten was mij te bellen... Ze bood me daarna nog een andere keer een proefles aan maar dat hoefde van mij al niet meer :n .

loveslieke

Re: Manege de brammelhoeve/ Ruitersportcentrum Capriole

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 09:32

Ik rij daar nu, en ik vind 't daar wel leuk.. een hele gezellige groep heb ik ;D

Flitsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 18:45

Ik rijd er.. er is veel veranderd maar sinds Marcelle er is is er een veel betere orde.
De paarden zijn fitter en de lessen zijn afwisselender.
Er zijn wedstrijden en clinics.
De manege is echt heel leuk maar het is heel anders dan bij Henk, het is wel duurder maar zeker de moeite waard.
Ps loveslieke, zit jij in de les van vrijdag, half 6 tot half 7?

Lauraine2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 16:39

ik rij er nu ook. ik was er heen gegaan voor mijn verzorgpony die opeens op een manege stond! toen werd ze weer weg gedaan omdat ze te klein was en te ondeugend. maar gelukkig weet ik waar ze staat :) en het is een geweldige manege! je hebt er hele leuke pony's staan! voor iedereen wel wat! je hebt pittige maar ook rustige /3 . eindelijk een manege waar ik mij thuis voel. zeker aan te raden +:)+