Snif, m'n instructrice stopt ermee...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Snif, m'n instructrice stopt ermee...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 23:58

Vanavond had ik weer les en die begon met een niet zo'n fijne mededeling: mijn instructrice stopt met lesgeven Huilen .

Ze was al eerder aan het afbouwen en nam al een poos geen nieuwe klanten aan. Ook was ze de laatste tijd vaak wat ziek en nam ze niet de tijd om goed beter te worden. Ik zag het dus eigenlijk al aankomen Scheve mond . Ze heeft gewoon geen tijd meer naast al haar andere bezigheden.

Wel erg jammer: paard en ik waren erg vooruit gegaan afgelopen half jaar Lachen . Met haar wel besproken wie een goede vervanger kon zijn, maar dat is niet zo gemakkelijk (helaas).

Ons paard is groot en lang. Mijn instructrice gaf les vanuit het idee: van ontspanning naar inspanning. Dit sloeg goed aan bij het paard, fijne ruime draf (daarvoor had paard les bij iemand die paarden meer verzameld en in elkaar laat lopen: paard kreeg hier een heel kort drafje van: naar die instructeur willen we dus niet).

Lastig en moeilijk. Ik ben zelf ook geen geweldige ruiter (er beweegt vnl veel te veel Lachen ).
Weet er dus nog iemand een goede instructeur/instructrice omgeving Katwijk dan hoor ik het graag Lachen :

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 02:05

Helaas... ik woon te ver weg om er eentje te weten.. maar hoop voor je dat je gauw nieuwe instructie vind die je geheel naar je zin is.
Ik zal in ieder geval duimen.

Belker

Berichten: 15300
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 06:25

Wat balen voor je. Idd, ook ik woon te ver weg om een goede bij jou in de buurt te weten. Succes de komende periode.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 07:15

Dat is echt balen... Hopelijk vind je snel weer een fijn iemand hoor! Veel succes

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 10:23

balen als je er net een hebt die zowel goed bij jou alswel bij het paardje past.........succes met zoeken naar een goede nieuwe!

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 14:49

Balen joh! Zou zo niemand voor je weten, maar succes met zoeken!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 15:59

Wat stom! Hopelijk heb je weer snel iemand voor les te geven. Succes ermee!!!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 16:05

Ja, het is best jammer. Ik weet nog wel iemand die goed aansluit bij ons, maar die geeft meestal overdag les en zit ook met andere werkzaamheden.
Hoop dat hij nog plek heeft Scheve mond.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:18

jammer is dat he.
Ik weet er alles van het is echt moeilijk om aan fijne , betaalbare en goede instructie te komen