f proefjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lisanne66

f proefjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-11 15:33

ik ben bezig met f proefjes rijden (nu f3). hebben jullie mischien goede tips? want ik zit op een paard dat ik helemaal niet goed ken en ik ben bang dat ik het niet ga halen.

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:45

Je wordt op dat paard ingedeeld?

Dan toch minimaal de laatste les op dat paard rijden en oefen in de les de proef een keer.

Of een extra les aanvragen op dat paard?

Rustig blijven en gewoon goed je best doen.

Succes.

Anoniem

Re: f proefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:27

WD-V => MA

rickx96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 16:29

Als het op de manege is vraag je of je er voor de wedstrijd een paar keer in de les op mag rijden.

T_S_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 13:45

Gewoon rustig blijven en goed je best doen!!
Denk aan netje hoeken en figuren rijden en op je goede been ligt rijden op deze dingen wordt vooral veel op gekeken!!

lisanne66

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 10:33

ik heb de proef deze zondag al. en het paard is best groot en heel hobbelig vooral met galop

Nienkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 10:37

Probeer te laten merken dat je echt wel heel goed je best doet om zo netjes mogelijk te rijden en goed te blijven zitten. heel veel meer kan je niet doen nu denk ik. Ik had een keer een f proefje op een pony, dat ging voor mijn gevoel toen zo ontzettend slecht, pony ging na een volte naar links als hij rechts moest enzo, maar ik reageerde vrij consequent, en ben daardoor toen tweede geworden.
Succes zondag!

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 10:40

Voor dit proefje inderdaad gewoon laten zien dat je je best doet. Probeer ontspannen te zitten, netjes rechtop en je figuren zo netjes mogelijk te rijden. Voor de proeven daarna zou je misschien met je instructrise kunnen overleggen of je dan een aantal lessen op het paard/pony waarme je de proef gaat rijden in de les mag rijden zodat je alvast kan oefenen.

Succes!