het enige wat ik van haar vraag is haar goedkeuring omdat ik nog thuis woon, zij hoeft er helemaal niets aan mee te betalen, mijn zusje en ik betalen alles samen.
Ze vroeg waar ik haar dan wilde neerzetten maar alle stallen, weides enz. die ik opnoemde vond ze niet goed (hallow...het is toch mijn paard?)
Ze weet dat ik dit al bijna heel mijn leven wil, ik heb alles helemaal uitgezocht van wat ik nodig heb, hoeveel het me gaat kosten allemaal en naar mijn berekeningen kan ik het allemaal gewoon betalen (samen met mijn zusje). maar volgens mijn moeder heb ik er het geld niet voor, heb ik geen verantwoordelijkheidsgevoel (

jarenlang heb ik helemaal niets van haar gevraagd, moest ik alles zelf betalen omdat ik een baantje terwijl mijn zusjes alles kregen waar ze om vroegen zonder zelf maar iets terug te betalen, ik vraag 1 ding waarvoor zij niets hoeft te betalen, alleen maar ja zeggen, en dan zegt ze nog nee

degene die dat paard verkoopt kan haar niet voor me vasthouden en als ik dus te lang wacht is ze al verkocht

weet iemand iets wat mij nog kan helpen mijn moeder toch over te halen?