Tijd geleden dat ik echt weer een verslag heb getypt maar hier is er dan eindelijk weer 1!!
Gisterenavond heb ik wedstrijd gehad en het ging echt heel erg lekker!!

Tussendoor geholpen met voorlezen en toen daarna mn andere proef gereden..Deze was minder .1x verkeerde galop, 1x te vroeg eruit gevallen.. En geen middendraf getoond..

De man waar ik vroeger paarden verzorgd heb die was er ook, die heeft nu een ruitersportzaakje..Is nog klein maar gaat wel wat groeien..
Die stond er met lekker veel spullen en ik stond daar dus te kijken toen mn oog viel op een bordeaux sjabrakje...Ik moest toen alleen rijden dus ik kon m niet snel even kopen..
Tot het moment kwam vd prijsuitreiking en ik moest helpen..Ik doe nl. de administratieve kant van de wedstrijd..Maak de inschrijflijsten,startlijsten protocollen maak ik klaar.. Ect etc etc...
Dus toen werd ik naar voren geroepen en werd ik bedankt voor mijn inzet op stal voor de wedstrijd en mijn inzet dat ik altijd iemand help en altijd inval als er iemand ziek is..
En 3 x raden wat ik kreeg????

Ik ben uiteindelijk 2x 3e geworden en heb mn 2 winstpunten gehaald die ik nog halen moest!!! Dus nu mag ik naar de L1!!!!

Al met al kwam ik thuis met een beker en 2 rozetten en een sjabrakje...
Nog meer goed nws... Voor degene die het topic een tijd geleden hebben gelezen over obelix zn hoefproblemen ...Het gaat nu op dit moment goed met zn hoeven... Zn voorhoeven zijn bijna rotstraalvrij..Achter blijft zwak..Maar knapt ook beetje bij beetje op..Echter kan ik nog niet te positief zijn hierover maar goed...Ben al blij dat het iets opgeknapt is..
Nog meer goed nws... Ik en mn vriendje hebben besloten dat we gaan samenwonen

Dus ik heb echt een goed weekend gehad!!!! Hoe en wat over het samenwonen weten we nog niet... Maar het idee geeft me wel een onwijs goed gevoel...
Mijn weekend kan niet meer stuk...