En aangezien de animo zo ontzettend groot was van de 3de jaars, mochten de 2de jaars ook mee, Ikke lekker dus ook !!!!
De meesten bleven 1 à 2 dagen en dus zaten ze nog met een te kort van 2 dagen.
Er waren een paar active mensen en wij zijn dus met een groep van 4 personen alle dagen daar geweest.
Wij hadden de verantwoordelijkheid over de merries met veulens.
Zij moesten voor de bezichteging en de veiling gemonsterd worden en gevlochten.
Na met zijn 5ven 45 merries en 45 veulens te hebben gevlochten, 10 x de rode vloerbedekking geveegd te hebben, kregen we om 9 uur 's avonds ons avond eten.
De dag daarna moesten we alles na lopen, en werden de groepen opgesteld.
Een paar moesten met doeken alles na gaan, weer wat andere moesten aan voeren ( naar de binnenbak waar de bezichteging was ). En de rest moest gaan monsteren.
Eerst zou ik bij de aan en afvoer moeten helpen, toen kwam mijn docent "Lara kun je rennen ? " "uh ja, hoezo ? ", "oke jij monsterd dus dan bij deze"

Maare dat kon ik dus niet.. na wat peptalk heb ik het toch maar gedaan...
Das hard rennen

Godzijdank kreeg ik wel positieve opmerkingen, dat ik helemaal niet slecht ren..

was echt hard werken, 's morgens 7 uur beginnen, 's avonds om 12 uur klaar. Maar de ervaring was echt mega !
Sta je zo met wat mensen te praten.. Heel gezellig... Bleek het Matijs v Asten te zijn..

Na 4 dagen kei hard werken, ben ik toch wel blij dat ik weer lekker thuis ben, maar het was een ervarging om nooooit meer te vergeten !
Groetjes Lara