Ik mocht als klein kind altijd meehelpen op Manege Kikkert in De koog, dus ik dacht bij mezelf dat ik het wel leuk zou vinden om met Gijs daar eens een buitenrit te maken. Ikke bellen en ja hoor we konden zaterdag ochtend om 11 uur terecht........ Wij daar om 10:45 aankomen en hadden ze het vergeten op te schrijven.... ging het feest dus bijna niet door omdat ze ook geen andere paarden meer vrij hadden. Toen ben ik maar naar Elzenhof geweest en daar konden we om 11:00 uur nog mee met een stap/draf uurtje. Gijs mocht op Werner en ik mocht op Marco (geweldig kim op een haf, en wat voor een haf

Gijs vond het gelukkig allemaal wel leuk en begrijpt nu ook waarom ik wel eens zeg " joh pak nou een les of 15, dan kan je eens mee een ritje maken als we ergens zijn" Ik denk dat hij nu wel eens wat serieuzer ingaat op het rijden want dit vond hij toch wel leuk.
Gijs en ik zijn op de motor naar Texel gegaan vrijdag ochtend en hebben daar geslapen in het hotel de 14 sterren. Er was daar ook een vrij groot menconcours dus we werden vroeg al gewekt door paarden en koetsen, we zijn nog even gaan kijken bij de dressuur en dat was ook erg leuk.
Al met al dus weer een geslaagd weekend........... texel is echt heel leuk.