lieve stalgenoten......bedankt!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

quartel

lieve stalgenoten......bedankt!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 10:13

ik moet even mijn verhaal kwijt hoor.
Vorige week heb ik een ongeluk gehad met mijn auto.
Auto total loss en ik zelf lichtelijk in de kreukel met mijn nek en gebroken vinger.
Zit je natuurlijk gelijk zonder vervoer en kan je niet zomaar meer even naar je paard.....
Hij staat wel op volpension maar toch.....je hebt zo je eigen dingen die hij zo gewent is.

Stalgenoten sprongen gelijk op om hulp te bieden.......de ene zorgt voor het voer wat ik altijd zelf klaar zet.......anderen letten op dat hij het niet te koud of warm heeft.......dat hij water en hooi heeft........ze komen me op halen om naar hem toe te gaan en nu wil iemand hem zelfs even voor me opzadelen zodat ik hem even kan gaan stappen.......er is zelfs iemand die hem af en toe voor me wil rijden binnenkort.........
Ik vind het zo hartverwarmend allemaal, zeker omdat ik weet dat ieder ook zo zijn eigen dingen aan zijn hoofd heeft.

Heerlijk als je zulke mensen om je heen hebt toch?

mijn vorige stalbaas bracht me zelfs even naar de EHBO de dag na het ongeluk en mijn zus kocht een nieuwe auto zodat ik dit weekend haar oude auto kan krijgen...........ik heb er eigenlijk geen woorden voor allemaal.......zo lief.........

Ik kan dan wel in een kreukel liggen en mijn auto kwijt zijn maar prijs mezelf toch echt wel een gelukkig mens ;)
want waar zou ik zijn zonder al deze lieve mensen om me heen <3

Bonita_Bon

Re: lieve stalgenoten......topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 10:15

geweldig! inderdaad je bent een rijk mens met zulke mensen/vrienden om je heen! beterschap nog trouwens!

Marengogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 10:15

Nou dat is mooi en fijn dat je stalgenoten dit voor je doen :)

Hoop dat je snel weer goed ter been kan zijn ;)

geerke

Re: lieve stalgenoten......bedankt!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 10:16

jij zal ook wel een lief mens zijn denk ik....ander doen ze dat niet voor je hoor!
Sterkte!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 10:16

Vaak komen dit soort akties van mensen waarvan je het niet verwacht.
Je hebt een fijne groep mensen om je heen.
Ik ben daar ook achter gekomen na een ongelukje begin februari.
Wij hebben iedereen bedankt door middel van een etentje en een persoonlijk kadootje.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 10:18

Wat heerlijk dat je zoveel mensen met een hart in je omgeving hebt!
Heel veel beterschap!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 10:22

Op dat soort momenten leer je wat je echt om je heen hebt.

Ik ben afgelopen weekend mn paardje plots verloren. En ook toen kreeg ik zoveel berichtjes en mails en kaartjes thuis etc. Zo hartverwarmend. Het neemt de pijn niet weg, maar het steunt je wel.
Mijn staleigenaren die hebben ook ontzettend veel gedaan, terwijl ik daar maar 2 weken stond. Die hebben mn paardje op de juiste plek gelegd en staart afgeknipt etc. Gewacht op de rendac etc, omdat ik dit niet kon.
Volgende week wil ik mn spullen halen en gaat er ook iemand mee wat heel fijn is.
Ook van veel mensen te hore gekregen dat als ik eens paardjes wil gaan knuffelen dat ik dan altijd welkom op de stallen...

Dus ik kan enigzins begrijpen wat je voelt, ook al zijn de situaties anders...

Veel sterkte en beterschap!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 10:26

Wauw, je hebt wel een geweldige club mensen om je heen zeg!
Veel sterkte met je nek en lijf :(:)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 10:29

Kijk dit is nou eens een leuk toppic :D
Wat super fijn wat die mensen allemaal voor je doen, maar waarschijnlijk weten deze mensen dat jij hetzelfde voor hun had gedaan.
Ooit krijg je terug wat jezelf geeft.
En fijn dat je er zoveel waardering voor hebt.
Oja en beterschap.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 10:30

wow Tamadine .....heel veel sterkte met je verlies.....dat is niet niks zeg :(:)

Ik moet eerlijk zeggen dat deze mensen om me heen heel wat zorgen uit mijn handen nemen....
Ik ga ook zeker nog wat voor ze doen straks.....dat gaat helemaal goed komen.
Zodra ik weer een beetje op poten ben ga ik eens zien hoe ik het allemaal goed kan maken :j

DeandyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 10:30

goede vrienden en familie om je heen is heel veel waard , koester het

en beterschap[ ;)

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 10:34

quartel schreef:
Zodra ik weer een beetje op poten ben ga ik eens zien hoe ik het allemaal goed kan maken :j

Door er te zijn voor ze wanneer zij jóu nodig hebben :) En tuurlijk, een kleinigheidje oid als dank is altijd leuk :D
Beterschap!
Tamadine, ook veel sterkte de komende tijd :(:)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 11:03

uiteraard sta ik ook vooraan als dat nodig is :j
dat is wel het minste wat ik terug kan doen........en dat doe ik dan ook met plezier :j

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 18:52

VSW -> VVDD

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 19:28

Wat een lieve mensen heb je om je heen!! Enne, beterschap!!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-11 20:44

heerlijk he???

Ik heb mijn paard vanavond zelfs even kunnen rijden *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Ik kan dat wel goed voelen in mijn nek maar sja.........het was geweldig :j
Ik heb mijn stalgenoot dan ook even echt wel moeten knuffen hoor, zonder haar had ik hem nog lang niet gereden ;)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-11 08:33

ik heb er nog geen zicht op of de auto dit weekend komt of niet.
De nieuwe kar van mijn zus moest nog iets aan gemaakt worden en dat ondewrdeel moest nog besteld worden........
stalgenoot heeft mij gisteren weer opgehaald en thuis gebracht en is de hele avond bij mij thuis blijven hangen :D
was echt heel gezellig :j :j :j
Als er vandaag nog geen zicht op de auto is dan haalt ze mij weer op......jeetje.....dat ze het nog niet zat is..... <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 20:53

Wat een heerlijke vrienden zeg!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 21:26

heerlijk ,met zulke mensen kan je tenminste iets.Ik ervaar de stalling waar ik sta ook als een enorm warm bad.Mensen die mij kennen en wie ik het vertel,bevestigen het idee dat ik het niet beter had kunnen treffen.

een klein voorbeeld:
toen ik mijn paard een paar maanden had,kwam ik erachter dat ze drachtig was.veels te jong,maar ja terugdraaien kon niet meer.Ik heb toeten nog blazen verstand van drachtige paarden en veulentjes,en had er ook geen behoefte aan.De stalhouder heeft veel voor me gedaan.De laatste week zelfs stond ze snachts op om om de twee uur te gaan kijken.Met de bevalling zijn er 5 mensen bijgeweest om te helpen(geen dierenarts)en geloof me,ze waren allemaal nodig!ze hebben me geholpen en zelfs nu nog steeds.Ik had niet geweten wat ik zou moeten doen,als ik haar thuis bij huis had staan.Ik ben superblij met deze hulp.ik ben ze ook meer dan dankbaar!
Dus ik snap ts hartstikke goed.

ts beterschap!

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 21:49

Ik heb een keer zo'n situatie meegemaakt, dat de staleigenaren en mijn stalgenootjes de zorg voor mijn paard op zich hebben genomen, in het totaal zo'n 2 maanden.... Had buikoperatie gehad, en toen alles goed genezen was, mocht ik weer terug naar de OK, weer ivm mijn buik. Begon het circus weer opnieuw helaas.
Wat is het dan fijn om te merken dat er zoveel mensen om me heen zijn die hun hart echt op de goede plek hebben zitten.

Mijn stalgenoten heb ik getrakteerd op een grote taart, toen alles achter de rug was. Ik merkte dat ze dat erg leuk vonden, dus een bedankje zal zeker op zijn plaats zijn :j

Veel beterschap TS, en hopelijk kan je gauw alles zelf weer doen.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-11 22:16

wat een heerlijke verhalen om te lezen zeg!!! <3
2 maanden dat mensen je uit de brand hebben geholpen.....wauw.....dat is nogal wat zeg <3
En een gezond veulen die niks te kort komt, iedere 2 uur je bed uit voor iemand anders zijn paard....wauw

sja, dan kan je niet anders meer dan klaar staan als er andersom een keer iets is toch??

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 22:37

dat doe ik tenmiste wel.als de stalhouder weg is,of iets anders ik help ook gewoon mee.zo lag de stalhouder onverwachts in het ziekenhuis en zo deden we allemaal iets op stal.De een vulde het water bij,de ander voerde,de derde deed de stallen en weer een ander zette ze buiten en binnen (volpension stal)

wij helpen waar we kunnen(zo hielp ik vandaag de trailer uitladen,ouders van stalhouder zijn aan het verhuizen)

Maar ik ben iedereen eeuwig dankbaar,met de hulp tijdens de dracht en bevalling(en nu nog,nu ik af en toe mijn gedachten kwijt moet)

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:54

voor jou geld het gezegde : wie goed doet, ook goed ontmoet! nog veel beterschap!!!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 19:29

Dank je wel boompje maar zo een lieverd ben ik helemaal niet hoor :+

vandaag heeft de ene stalgenoot mijn paard even voor me doorgereden *\o/*
En de andere komt vrijdag geloof ik weer gezellig langs hier :D
een andere stalgenoot zorgt nog steeds iedere dag dat het paardenvoer met poedertjes klaar staat <3

ik ben een bofkont :j