Nou ja, het scheen leuk te zijn want er stonden aardig wat mensen te kijken op een heuvel. Echte Nederlanders natuurlijk want de entree was 20 gulden. Dan gaan we toch met z'n allen vanaf een heuveltje wel kijken??
Nou goed terug naar Merilyn. Ik vraag of we een galopJE zullen doen. Jahoor zegt Meertje, is goed. Ik in galop. Hoor ik na een paar galopsprongen een noodkreet: CAROOOOOOOOOOOO STOOOOOOOOOOOP!!!!!!! Ik kijk achterom... Zie ik een hoopje rijbroek met rood ferrari shirtje op de grond. Door mij schoot maar een gedachte.... Zij hoort er toch op????
Nou ik had weer eens gelijk... Ze hoorde er ook op. Maar Leontien was vrolijk en dacht ik wil ook op bokt!! Dus BOKKKKKKEEEEHHHH!! En Merilyn met het rustige ritje in d'r hoofd was er niet echt op voorbereid....
Dus die lag ernaast. Maar d'r hoofie werd net zo rood als d'r Ferrari shirtje toen ze zag dat al die pure Hollanders die niet hadden betaald voor het evenement nog meer waar kregen voor het geld dat ze niet eens betaald hadden...
Ineens waren de auto's enz. niet meer zo belangrijk. Deze stunt was veeeeel mooier. Dus eigenlijk had ze een mooie buiging moeten maken, dan had ze nog grooot applause gekregen ook
Meertje kreeg zelfs nog een complimentje dat ze zo gracieus af kon stappen!!
Tot zover ons rustige buitenritje. Ik hoog en droog. Meertje laag en groen....
En ik had nog zoo gezegd, pas afstappen als we thuis zijn....
Gelukkig is alles goed afgelopen, ze had d'r cap op....
GreetZ Caro
PS Meertje de pony die jouw eraf kan gooien is dus toch geboren... (al zo'n tien jaar terug)

\
lief klein pony'tje die doet dat soort dingen niet. Ikke lekker in de verlichte zit met een bloedgang achter Caro aan begint ie opeens te bokken nou ja vanuit de verlichte zit is het natuurlijk zo gebeurd want niet alleen bokken maar meteen stilstaan en PLOF
precies zeer Gracieus door de oortjes heen. Ik natuurlijk wel vast houden en ik lag in een deuk.