Haar paard is al een tijd kreupel en een paar weken geleden zag het ernaar uit dat ze weer kon gaan rijden, dus zij meteen de supergezellige wedstrijd tegenover onze stal ingeschreven. Helaas bleek haar paardje toch niet goed, en die moet nu nog verder genezen, en kon ze die wedstrijd weer afzeggen
Dus.....toen hebben we in een opwelling besloten dat ze snel een startkaart op Odini zou kunnen aanvragen en zo nog het laatste kwartaal van dit jaar met hem zou kunnen starten. Dat hoeft ze niet alles af te zeggen, en het is gewoon toch gezellig om weer eens te starten he.Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan, je zou denken, op een Z paard in de B
...maar.....hij is helemaal niet gemakkelijk
dus ze moet nog flink aan de bak hoor! Het valt niet mee om met dat paard, als je m niet zo goed kent, een nette proef neer te zetten. Leuk, om zo veel ervaring onder je kont te hebben, maar ja....met de ervaring komen ook de slimme trucjes....dus ik ben stiktrots als ze m netjes rondstuurt!Succes Cindy....ik hoop dat het helemaal gaat lukken zondag!!!