Het was vanavond al laat, dus snel Rachel uit het land gehaald en opgezadeld. Had nog een half uurtje voor het donker begon te worden, dus ik dacht ga even een klein buitenritje maken. Cecilia was er ook maar nog even bezig met haar paard dus die zei ik kom je zo wel achterna gefietst. Dus ik op pad richting de woonwijk ik was 200 meter van stal begint ze ineens te snuiven en gek te doen De veulens in het land natuurlijk gek doen en irritant doen... Rachel ging vol op de rem en zag dus waarschijnlijk een spook ofzo, wat doet die muts bit vast en omdraaien Ik weer omdraaien hup schopje erbij nee hoor springt de lucht in en draait weer om Steigeren, dom doen, steigeren en dan megahoge bokken er achter na geven en dan ook nog om d'r as draaien, helemaal geschift die pony Wat doet die muts uiteindelijk: bit vast en in volle draf terug naar stal %^%@*$&@#(*&*@$ En maar blijven volhouden, sjemig wat kan die drammen zeg. Half in galop 't erf op Nou ja kon ik Cecilia gelijk meenemen Wij weer op pad, gelijk van te voren goed been erbij wat ehhhhh en niet doen en die mutse loopt er eindelijk langs, raar dier
Lekker weer last van m'n rug door die rare hoge bokkesprongen Maar ja hoort erbij
Meisje201
Geplaatst: 27-09-03 08:48
Grinn, tja, dat moeten wij mensen altijd maar onthouden, de paarden zijn de baas (volgens hun dan he?!)
Replay_81
Geplaatst: 27-09-03 08:52
Haha, zo'n paard had ik ook!!! Alleen deed die van mij het altijd!! Die was niet bij d'r weiland weg te slaan!!! Het blijven rare beesten!
MarjoEisla
Geplaatst: 28-09-03 18:11
kijk maar uit dat ie t niet blijft doen want zon pony heb ik dus ook, vinden ze een leuk "spelletje" succes
Pinacolada
Geplaatst: 28-09-03 20:58
Paarden.............nooit aan beginnen. haha, je blijft er wakker bij
Bojangles
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-03 21:01
MarjoEisla schreef:
kijk maar uit dat ie t niet blijft doen want zon pony heb ik dus ook, vinden ze een leuk "spelletje" succes
Gelukkig kan ik die rare sprongen goed uitzitten. Maar sommige dingen vindt ze gewoon erg eng, bepaalde aanzicht van een sloot oid. Maar ja geen reden om zo raar te doen