Richard (waar ik mee samenwoon) had een volkswagen vento, wel wat groot maar ook wel weer erg handig want ALLES kon erin mee, een diesel (en we tuffen heel wat!) EN hij rijdt gewoon super fijn en lekker.
Toen ik in het ziekenhuis lag heeft Richard een knalgele stoere Seat Leon gekocht en ik zou toch al een auto'tje gaan kopen, en toen hebben we besloten dat ik lekker zijn Vento overkoop, een auto waar ik altijd met veel plezier in heb gereden. Nee, tis geen stoere auto, maar wel een erg fijne EN veilige auto. En er zit tenminste een fijn gaspedaal op....trappen dus maar

Ik kan nog maar met 1 been lopen 3 stappen maar heb al wel lekker vanmiddag m'n vriendje betaald hahaha. Wat voelt dat leuk, dat is nu MIJN auto !!!!!!!!!!! Rich betaalt voor mij t/m december de wegenbelasting en verzekering en ik vanaf januari, dan kan ik vast en zeker weer zelf rijden, lief van hem he!!!!

Eindelijk, nooit meer zeiknat worden op die brommer..............en nu kan ik heen rijden waar ik naartoe wil. Ik zat met 29 jaar nog op die brommer, maar ja, het was kiezen tussen paard of auto altijd en nu is het paardje verkocht dus tja................