Hoii, ik ben er nu zo'n 5x geweest en het was altijd heel gezellig =) je gaat bijna elke dag naar t strand en rijdt zo'n 2-3x per dag. De meiden en de leiding zijn heel aardig. ik ga volgend jaar er niet heen, denk ik, omdat ik naar een kamp wil waar je wat meer leert enzo...
Ook alleen 2x strandrit gemaakt.. en wauw! wat zien alle paardjes er goed verzorgt uit, en ook gewoon hoe alle stallen eruitzien enzo. Strandrit was in ieder geval ge-wel-dig! Over het ponykamp weet ik niet zoveel, maar lijkt mij ook leuk om een keertje heen te gaan. Volg het dus ook even.
Ik kom graag op Ponyhof, het is alleen een beetje ver rijden. Vorige winter had ik de fjord Mosje daar vandaan 'geleent' voor de winter. Er zijn veel verschillende paarden ze zijn echt leuk. Voor iedereen is er wel wat, van groot tot klein. Ze worden ook goed verzorgt en je mag echt niet opstappen voordat alles gecontroleerd is! Ze zorgen heel goed voor de paarden. Helen (de eigenaresse) woont naast de stallen en geeft veel om haar beestjes. Zelf ben ik er ook 1x op strandrit geweest en dat was ook heel leuk =] mijn zusje is er een keer een weekend op kamp geweest en dat was ook echt een succes. Volgens mij is het er heel leuk. (ben alleen zelf beetje te oud voor ponykamp vind ik )
ik ben er in juni op ponykamp geweest, het was echt super leuk! zeker een aanrader!
Vilijn_Lover
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-11 15:22
Hoi, ik had ook nog wat vraagjes, want ik ga in de 8ste week 1. Wie gaat er nog meer in die week? 2. Hoe worden de paarden ingedeeld? 3. Welke pony zou bij mij passen? (ik ben 1.61 ik weeg 50 kilo en ben 13 jaar)
Ik ben er 2x geweest 1x met eigen pony en 1x zonder eigen pony, het is er super leuk heel gezellig en aardige mensen. Je leert er niet heelveel het is vooral voor het plezier:) Er is voor iedereen wel een pony die die leuk vind en je rijdt op verschillende pony's maar vaak mag je ook een voorkeur opgeven en als ze zien dat je een pony heel leuk vind kom je daar ook vaker op:). Ik vind het nou zelf iets te duur worden en vind dat ik te oud wordt ( ben nou 17 ) maar het kamp is zeker aan te raden!
xnien_
Geplaatst: 08-12-11 15:31
Ik heb daar op de camping gestaan
Het was super leuk daar en ik mis me lievelings pony
De meiden die daar op kamp waren ging elkedag leuke dingen doen