Maar zoals de titel al zei vandaag hebben we Magic precies 6 jaar!
Nog even hoe het allemaal begon?

6 jaar geleden ging een handelaar voor ons op zoek. We hadden een pony waar we eigenlijk niet veel verder mee zouden komen. Mijn zus en ik reden wedstrijden, maar met deze pony zouden we niet verder komen.
Ik had zelf toch al niet een hele goede band met de pony. Tuurlijk heb ik een leuke tijd met haar gehad en veel van haar geleerd, maar het was absoluut geen knuffel

De handelaar had als een eerste een leuk schimmeltje gezien, maar die bleek niet door de keuring te zijn gekomen.
Daarna had hij een hele leuke 3-jarige Belisar-merrie op het oog. Maar toen hij met haar op het erf kwam waren er kopers op het erf en ze is zo uit de trailer verkocht.
Dus is hij weer terug gegaan en opnieuw een 3-jarige Belisar merrie gehaalt: Magic (heette toen nog Marloes

Ze haalde haar uit stal en ik was gelijk verkocht, ik had nog nooit zo'n schoonheid gezien
Mijn eerste woorden: Kunnen we dat betalen?

Eigenlijk hadden we niet lang nodig om te beslissen. Het is toch altijd afwachten wat er van het paardje gaat worden (karakter e.d.).
Ik heb er in ieder geval nooit spijt van gehad en als ik zou het ook absoluut niet anders gedaan hebben! Ondanks alle blessures die we hebben gehad.
Kleine meid, ik ben nog steeds gek op je en wil je nooit meer kwijt