Frikandellen maken van onze paarden (ik niet hoor)

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 17:26

Wij willen natuurlijk wel foto's zien van die "topruiters"!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 17:44

Het kan wel nog een tijdje duren voor ze komen. Maar het wordt vast en zeker lachuh!!!!

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 17:52

Tanneke schreef:
1 leraar heb ik al beet genomen. Hem zijn dochter rijd ook bij ons. Ze mag altijd mee naar de keuringen, en gewoon overal waar wij zijn met de paarden. Die heb ik dus net opgebeld, dat ze niet meer hoeft te komen. En dat ze de reden maar aan haar vader moet vragen.
Misschien dat ze naar een tijd weer terug kan komen, maar daar moeten we toch eerst nog over denken. Ze begon nog net niet te huilen aan de telefoon.


Sorry hoor maar dit vind ik banketstaaf!
Oke voor die leraar is het hard maar wat kan die dochter er aan doen dat haar vader zo banketstaaf tegen jou doet!?

Maar voor de rest heb je het wel goed opgelost. En de volgende keer negeren of meepraten dan is snel de lol er vanaf.....

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 17:57

Tiffany"]
[quote="Tanneke schreef:
1 leraar heb ik al beet genomen. Hem zijn dochter rijd ook bij ons. Ze mag altijd mee naar de keuringen, en gewoon overal waar wij zijn met de paarden. Die heb ik dus net opgebeld, dat ze niet meer hoeft te komen. En dat ze de reden maar aan haar vader moet vragen.
Misschien dat ze naar een tijd weer terug kan komen, maar daar moeten we toch eerst nog over denken. Ze begon nog net niet te huilen aan de telefoon.


Sorry hoor maar dit vind ik banketstaaflig!
Oke voor die leraar is het hard maar wat kan die dochter er aan doen dat haar vader zo banketstaaflig tegen jou doet!?

Maar voor de rest heb je het wel goed opgelost. En de volgende keer negeren of meepraten dan is snel de lol er vanaf.....
[/quote]

Het is weer opgelost. Ik vond het toch erg l*llig voor haar. Zij kan er niks aan doen.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:15

Goed opgelost Tanneke! Ik wil ook zeker foto's zien! Tong uitsteken

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:25

krijgen we wel de foto's te zien lijkt me wel leuk. laat ze wel galopperen enzo he Knipoog

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 18:27

Ze mogen op de grootste belg. Die is 1.84m.
Daar kunnen ze goed mee vliegen.