Vandaag werd ik tijdens mijn cursus door Jan opgebeld. die vertelde dat er bij ons ingebroken was en dat de zadels, het enkelspantuig en een engels bulldog (!!!!) gestolen was!!!! Ik als een knetter mijn troep opgeruimd en ben de klas uitgeraced met excuses, dat er spoed was!
Toen ik op stal kwam waren er idd geen zadels meer ze hadden ze alledrie meegenomen (inclusief mijn nieuwe tweespan Legacy zadel!! waar ik maandenlang voor gespaard had

Tja, en gelukkig hebben ze de paarden ook laten staan

Maar ik heb dus echt een baal-avond gehad. het ergste vind ik echt mijn zadel (en natuurlijk de bulldog voor Jan en de hond zelf) daar heb ik echt lang voor gespaard.
Tja, het is gebeurd. Leuk is het niet maar het leven gaat verder toch? Deze week proberen van alles te regelen- gelukkig is Ynskje weg voor een maand om keuringsklaar gemaakt te worden, maar voor Mieke en Maria wiens paarden er wel staan is het even hard werken- zonder zadel rijden! Eens kijken of we ergens zadel kunnen lenen voorlopig.
Maar dus eenwaarschuwing voor de Brabanders! Vooral omstreken Eindhoven/Eersel!
Dezelfde mensen hebben vermoedelijk maandag overdag bij een ander stal in Hoogeloon ingebroken en zadels/tuig gestolen. dit was een bedrijf met alarm heb ik begrepen!