ik zit met een groot probleem, en eigelyk ben ik zelf het probleem. Ja das vry lastig ja!:P hier komtie:
Een paar maanden kreeg ik ruzie met de eigenaresse van me verzorgpaard. En moest toen stoppen. Ik verzorgde hem al 7jr dus heb er nu nogsteeds erg veel moeite mee en mis hem enorm! Verschillende paarden wezen bijrijden maar was allemaal niks omdat het toch niet voegde, te ver, te groot, de klik er niet, noem het maar op. Nu heb ik weer een klein beetje contact met de eigenaresse, maar omdat ze me toen 'op de vingers tikten' dat ik te weinig kwam(5dgn id week) en allemaal onredelijke benederingen naar me hoofd heeft geslingerd, weet ik niet zo goed wat ik nu moet doen.
Koppig blyven en niet meer heen gaan terwijl il hem enorm mis, of gewoon weer lekker heen gaan, het uitpratwn, en hopen dat het weer goed komt?
Wie o wie kan my wijze raad geven? Geen gezeur AJB!:D
Je kan erheen gaan, doet ze dan nog bot dan zou ik het toch laten voor wat het is, hoe moeilijk dat ook is. Mag ik vragen wat ze precies gezegd heeft of waardoor je ruzie met haar hebt gekregen?
ze had niet zoveel geld, en 2 paarden, ik heb toen een gratis stal geregeld via me vriend. En een week van te voren kaatste ze dat af, ik vond dat niet kunnen want die man had een draver en die zou komen en mijn verzorgpaard werd zyn 'maatje'. Nu is ze soms nogal wat amsterdams om het zo maar even te zeggen;) sorry voor alle amsterdammers haha! Dus ik zei dat ze het dan zelf maar 'netjes' ging zeggen, en dat viel niet helemaal goed geloof ik!
Ik krijg het gevoel dat er meer speelt maar dit niet goed is uitgesproken tussen jullie. Probeer af te spreken voor een bakkie leut, vertel dat je haar pony mist en problemen wilt uitspreken, oplossen. Begin met je eigen fouten opbiechten (als die er zijn), verontschuldig je en zeg hoe je dt wil verbeteren en dan komt de ander ook wel over de brug
Niet geschoten is altijd mis. Nodig haar inderdaad eens uit en probeer het uit te praten. Misschien dat dat lukt. Als dat niet lukt, helaas, op den duur houd het wel op, maar wie weet is er nog een kans. Maak dan gewoon duidelijke afspraken over hoe vaak je van plan bent te gaan komen. Als zij 5x in de week weinig vind (ik vind dat veel) en jij wil/kan niet vaker dan dat, dan gaat het misschien niet werken.
jesito
Geplaatst: 27-09-11 09:48
Ga er heen en praat met de eigenaresse en geef meteen aan dat je geen 7 dagen per week kan komen. Ben duidelijk naar mekaar dat scheelt een hoop gezeur, succes.
Als ik jou was zou ik (zoals de meeste hier) gewoon rustig ernaar toe gaan en proberen het met de eigenaresse erover te hebben. Als je denkt dat dat niet gaat lukken kun je altijd overwegen, ook met de eigenaar overleggen natuurlijk om iemand mee te nemen die jullie allebei vertrouwen om een beetje mee te begleiden met het gesprek. Ik denk dat het dan vast en zeker goed zal komen. En als je weer van plan bent te gaan verzorgen duidelijk alle regels op een papier zetten zodat er structuur is. Succes ermee! Ik hoop voor je dat je hem weer zonder problemen kan gaan verzorgen!