De paarden staan nog in het land!
Of we die even binnen wilden halen

Wij in de veronderstelling dat de stalhouders dat zouden doen, zij in de veronderstelling dat wij dat zouden doen...
Op zich geen probleem, ware het niet dat die bruine zich niet wilde laten vangen, euh, ja, die bruine die ik net een paar dagen op stal heb

Lichtelijk in paniek, mijn zus zat 50 km verderop en ik had geen auto.
Om kwart voor 11 mijn vader bereid gevonden om mee te gaan.
Hij in een daar gevonden regenjas die 3 maten te klein was, lachend om de hele situatie, ik, gestressed, 'zal het mij wel lukken'?
In een stikkedonker in het land aangekomen, zag ik een witte vlek op me afkomen in galop, dat moest Pliva zijn

Daarachter nog wat geritstel, fijn, Paula staat er ook nog

Pliva het halster omgedaan en Paula geprobeerd te benaderen, lukte wel, todat je het halster liet zien

Goed, paps ging echt niet met een paard lopen, zodoende had ik 2 mutsen vast die graag naar stal wilden. Druk druk druk.
Paps de draadjes los en vastdoen, ik met 2 huppelende paarden in het stikdonker richting stal. Daar Pliva de box in gemikt en toen Paula op stal gezet, brokjes gegeven en zowaar ze briesten allebei om het avontuur dat ze beleefd hadden.
Nog even bij de stalhouders aangebeld dat het gelukt was, verbaasde blikken, maar wel opgelucht.
En nu...lekker slapen...leuk, paarden