Nieuw ruiterpaspoort aanvragen, een paar vraagjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Laura_

Nieuw ruiterpaspoort aanvragen, een paar vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-11 20:54

Hoi hoi,

Ik wil me opgeven voor een dressuurwedstrijd op 30 oktober, dan moet je rond 30 september opgeven. Maar ik heb nog een oud ruiterpaspoort en heb alle stempels t/m F8 maar vanaf F9 moet je 3 promotiepunten hebben. In mijn ruiterpaspoort is maar plaats voor 2 promotiepunten, dus ik las op de site dat je een nieuwe aan moet vragen. Maar ik heb dus een paar vraagjes :+

- Je moet je oude ruiterpaspoort opsturen, hoe lang duurt het dan voordat je een nieuwe (en je oude) ruiterpaspoort terug krijgt?
- Hoe zit het dan met de stempels die in mijn oude ruiterpaspoort staan: worden die bij de FNRS meteen in je nieuwe gezet, of moet je dat op de manege laten doen?
- Krijg je ook nieuwe jaarzegels? Ik heb er nu 3 in mijn oude, krijg ik dan ook 3 nieuwe of kost het geld om die aan te vragen?
- Ik heb ook een stempel van de regiofinale van de zitcompetitie 2010. Zet de FNRS die ook in mijn nieuwe paspoort?

Sorry voor alle vragen, maar ik wilde even wat duidelijkheid :D
Alvast bedankt!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:03

Je kunt er ook voor kiezen om gewoon je paspoort te houden. Dan stempelen ze bij de F9 gewoon een 3 stempel op het blaadje erbij.

Wil je dat niet kun je inderdaad een nieuwe aanvragen. Je gaat dan verder in je nieuwe (dus geen extra stempels of zegels nodig) en krijgt je oude weer terug.

Hoe lang het duurt weet ik niet gok een paar weken.
Laatst bijgewerkt door Thats_Me op 18-09-11 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-11 21:07

Huh nu snap ik het even niet meer.. Je gaat verder in je oude paspoort? Waarom ontvang je dan een nieuwe? :o

Het ruiterpaspoort is een document wat aangepast kan worden. Zo kan het voorkomen dat sommige ruiters te weinig ruimte hebben voor de promotiepunten. Dit is helemaal niet erg, je kunt van de FNRS een vervangend ruiterpaspoort ontvangen. Het werkt heel gemakkelijk, je stuurt het oude ruiterpaspoort op naar FNRS, Postbus 3040, 3850 CA Ermelo. Stuur het oude ruiterpaspoort terug met een begeleidende brief dat je een nieuw ruiterpaspoort wilt ontvangen. Het is handig om hier direct een recente pasfoto bij te voegen. Je ontvangt dan een nieuw ruiterpaspoort en het oude paspoort sturen wij ook mee terug zodat geen oude gegevens verloren gaan.

Wij doen er een transparante sticker bij zodat je zelf een pasfoto kunt opplakken dit is alleen als je geen pasfoto hebt meegestuurd. Zodra het paspoort weer is getekend en de stempel van je ruitersportcentrum erin staat, is hij geldig.

Thats_Me

Re: Nieuw ruiterpaspoort aanvragen, een paar vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:12

Verder in je nieuwe je oude moet dat natuurlijk zijn.

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-11 21:13

Haha, oke :')

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:51

Toen de nieuwe ruiterpaspoorten er waren hebben wij deze besteld voor onze lesklanten en weer helemaal bijgewerkt, behalve zitcompetitie en carrousel, daar hebben we geen stempels van. Je kan dus aan je manege vragen of ze hem af willen stempelen en dat je het dan zelf over schrijft.

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-11 21:52

Dat is een goed idee, bedankt voor je reactie :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 11:06

WD => MA

Viviannie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 18:30

Gewoon verder gaan in je oude!
Zoals iemand al eerder zei doe er een blaadje bij :D

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 19:01

Ik heb het toen zelf overschreven en door de manege laten afstempelen. Jaarzegels ben je dan wel helaas kwijt :)

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-11 19:42

Bedankt voor alle reacties :D Ik heb hem gisteren op de post gedaan, want wil toch wel een nieuwe. Nu maar hopen dat hij er op tijd is :)

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:48

Als hij niet op tijd is kun je altijd nog even met je protocol langs de eigenaar gaan en vragen of hij/zij er even een stempel in wil zetten (als je pp hebt gehaald tenminste)

_Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-11 14:13

Mijn nieuwe ruiterpaspoort is vandaag aangekomen! Lekker snel :D