Ik moet zeggen dat ik wel enorm veel lol heb gehad zaterdag. Ik was dan ook helemaal niet zenuwachtig omdat ik gewoon wist dat Kim en ik nog eigenlijk helemaal niet zoveel konden

Verder hadden we nog vaardigheid die ze ook perfect heeft gedaan. Het engste vond ze een zeil wat op de grond lag en schitterde in de zon. In eerste instantie wilde ze er niet overheen, maar na enig aandringen zette ze 1 been op het zeil. Dat begon te kraken en dat vond ze minder

Daarna hadden we een tijdlang niets te doen en ben ik naar Wendy (vriendin) wezen kijken die ook nog vaardigheid moest doen en moest springen met Maro (ex-bijrijdhaf van mij

Op het einde van de dag was er ook nog eens een parade! Ik had daar 's
ochtends nogal een zwaar hoofd in omdat ik geen idee had hoe ze zich zou
gedragen met al dat publiek, luidsprekers en 120 paarden en netjes draven. Ik had me dus druk gemaakt om niets, want ze pakte alles heel goed op en deed netjes mee. Alleen het applaus vond ze maar niks

Na de parade kwam eigenlijk het hoogtepunt van de dag

Daarna heb ik haar lekker op stal gezet met een zweet-deken. Ik had lekker de hele dag de beschikking over een stal. Wel lekker hoor, om tussen de bedrijven door je paard lekker in de stal te kunnen zetten. 's avonds na de prijsuitreiking liep ze lekker makkelijk de trailer op ('s ochtends heb ik haar ook alleen op de trailer gezet. Wat een handje voer al niet kan doen

Gisteren heb ik haar nog even mee naar buiten genomen en hebben lekker nog even een half uurtje een rustig ritje gemaakt. Er was niet veel te merken van het feit dat ze zaterdag zo'n lange dag heeft gehad en toch eigenlijk best wel veel heeft gedaan. Wat een top-paard!

Kim en ik hebben de afgelopen 2 maanden samen een hoop bereikt zoals jullie kunnen lezen