Ja hoor, kom ik op Nijmegen aan, is er 'n ongeluk in Cuijk gebeurd, dus de treinen van 2 uur en 3 uur hadden niet kunnen rijden. En iedereen die daardoor niet had kunnen reizen ging dus met de trein van 4 uur, waar ik ook in moest. Die slimme NS had maar 1 treinstel in gebruik, die oenen

Bloedheet in de trein, want met al die mensen loopt de temperatuur natuurlijk snel op.
Oke, tot zover is het nog niet echt positief wat de NS heeft geregeld, maar dat gedeelte gaat nu wel komen

Opeens begon die vent met die fiets een doosje sigaretten open te maken, terwijl er erg duidelijk een sticker hing, met NIET roken. Hij gooit het doosje en de verpakking op de grond. Ik en 'n meisje keken elkaar al aan: "Jezus! Lekker aso!"
Dus dat meisje zei: "Je laat wat vallen!".
Hij:"He? Zei er iemand wat?"
Zij: "Ja, je hoorde me wel, raap dat nou maar gewoon op en stop het in je zak ofzo"
Maar nee hoor, hij ging gewoon door. Maar gooide nu, om te treiteren alleen maar extra hard de papiertjes op de grond. Daarna haalde ie extra lange vloeitjes tevoorschijn en begon zich 'n jointje te draaien. Rollen vind ik niet zo erg, maar aansteken wel, dat geeft zo'n stank. Maar ik besloot er nog ff niets van te zeggen, als ie hem maar niet zou opsteken. Toen ie hem op wilde steken, zei ik er wel wat van. "Eh, sorry hoor, maar hier mag je niet roken! Zie dat bordje". Hij heel stoer: "Zie jij hier ergens politie dan?" en steekt ie hem nog wat beter aan

Dus dat meisje klopt op de deur van de machinist, deur open, man komt naar buiten, wordt half boos en die jongen moest de joint uitmaken. Met wat gemompel deed ie dat, terwijl hij ook nog zei: "Ja, maar ik had aan hen gevraagd of ze er problemen mee hadden." Eh, yeah right...
Even was het rustig, terwijl de joint stiekem toch nog 'n klein beetje aan was. Maar daarna begon hij aan de wodka en pleegde toen 'n telefoontje, met de mededeling dat ie net vrij was, erg op z'n vrijheid gesteld was, zich hier opgesloten voelde en iemand ging vermoorden als het hier nog lang ging duren.
Toen bedacht ik me toch wel ff voor ik wéér wat zei. *Bibber* "daar bedoelt ie mij niet mee toch

Na 2 stations, waaronder ie steeds ff snel de joint aanstak, dat je even snel zo'n walm kreeg had ik er genoeg van. Maarja, wat kon ik doen, kon moeilijk die joint uit z'n handen rukken.
Maar 2 sec later begon de trein af te remmen, terwijl we nog lang niet bij het station waren, wat bleek, de machinist had ook die wietgeur weer geroken. En was het zat. Hij stopte dus de trein bij 'n spoorwegovergang en gooide jongen inclusief fiets de trein uit. Toen keek die jongen toch even wat benauwd, hij moest nl nog naar Roermond, en nu was ie pas in Venray. Eigen schuld dikke bult dus

Errug goede actie van de NS hoor