Ik ben op zoek naar dé leren rijlaarzen.
-Niet boven de 50,00
-Mooi<3
-Warm in de winter
Ik weet het, ik heb wel wat eisen maar komop, dan heb je toch ook dé leren rijlaarzen 2011?

Groetjes lisa
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lieshorses schreef:Serieus, want dat kan wel hoor!_Esther_87_ schreef:Ehm, is 50,00 serieus of een typefout?
Rinske schreef:Nee, idd. Als Petrie je aanstond, zou ik zeggen, zoek een leuk paar op Marktplaats, daar staan er wel eens op voor dat geld.
Nieuwe leren laarzen bestaan niet voor dat geld, dat is een prijs voor rubberen laarzen namelijk.

xXLianneXx schreef:ik heb geen kennis van laarzen maar mensen let op dit meisje is pas 10! dus ik neem aan dat de kindermaten wel iets goedkoper zullen zijn, misschien dat daar de verwarring vandaan komt?
Annekeee schreef:Rinske schreef:Nee, idd. Als Petrie je aanstond, zou ik zeggen, zoek een leuk paar op Marktplaats, daar staan er wel eens op voor dat geld.
Nieuwe leren laarzen bestaan niet voor dat geld, dat is een prijs voor rubberen laarzen namelijk.
Echt hé...
TS Geloof ons, nieuwe leren laarzen van een beetje zijn boven de 200 euro. Máár dan heb je ook kwaliteit waar je jaren mee doet.