Het was een route van zo'n 1800 m. door het bos met 12 natuurlijke hindernisjes.
Ik was ontzettend benieuwd hoe het zou gaan, want ik ben dus helemaal geen springheld en Fie kan dan wel super springen, maar die heeft nog nooit over iets anders gesprongen dan over de gekleurde hindernissen in de bak!
Die keek dan ook heel erg raar op toen ik in vliegende galop van start was gegaan en er opeens een wegversperring in de vorm van een aantal boomstammen op haar pad lag

Ze vond het allemaal wel heel bijzonder zo in dat bos, maar ze ging als een trein en zo braaf, harder als ik harder wilde en wat minder als ik haar terug nam, zonder ook maar 1x in protest te gaan, echt fantastisch!

Het water kostte enige overredingskracht, maar ook daar kwamen we uiteindelijk vrij vlot doorheen, en verder alles gesprongen, ook de hindernissen waarvan ik van te voren dacht dat ik er langs zou gaan. Echt gaaf zeg!
Uiteindelijk waren we nog 10e van 29 geworden, en dat nog dankzij en stomme verkeerdafslaan fout van mij, anders was ik nog een heel stukje sneller geweest....
Echt een toffe dag, ik ben blij dat ik heb meegedaan, al moest ik het de dag erna bezuren met vreselijke spierpijnen!