tegenwoordig rij ik heel veel op de 5 jarige haflinger van mijn vriendin , t is echt mn grootste vriend
en we hebben ook echt een klik vind ik zelf!
als ik hem voor mezelf rij loopt ie helemaal perfectsoms heeft ie zn dag niet en dat merk je ook. maar over het algemeen gaat het helemaal goed als
ik voor mezelf rijd. afgelopen dinsdag reed ik met hem in de dressuurles bij ons op de manege en
je kan wel zeggen dat het niet bepaald goed ging. het lijkt dan of ik het helemaal niet meer kan,
terwijl als ik voor mezelf rijd het juist heel erg goed gaat. zou ik nu gewoon wel vaker in de
dressuurles met hem rijden. of gewoon voor me zelf blijven rijden?
xxx
haha! Weet je wat het kan zijn... dat je toch net een tikje anders rijdt als er andere mensen bij zijn.. dus dat kun je het beste oefenen!

Ik heb mijn paard zelf ingereden en verder rijdt er ook eigenlijk niemand anders op. Als er dan voor de lol een vriendin eens een rondje rijdt, en hoewel die goed rijdt, wil het dan ook nog wel eens in de mist lopen. (niet in galop willen behalve met zweep, terwijl ik maar 1 been hoef te verleggen en nooit met zweep rij bijv)
Omdat je zelf al zegt dat je het gevoel hebt ineens niks meer te kunnen, ga je extra je best doen en dat vind je pony maar raar.