Ons lieve meisje wordt een duiveltje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Ons lieve meisje wordt een duiveltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 09:15

Tja het moest er eens van komen. Mijn moeder was gisteren Cartuja aan het rijden en ons meisje had dus echt iets van 'zo ik heb geen zin ga niet draven alleen maar etteren'. Extreme duivel Mijn moeder kon er ook echt niks mee en ik was onze superbrave ruin aan het rijden dus wij gewisseld.

Dus zweep erbij sporen eraan en het gevecht kon beginnen. Ze was ontzettend eigenwijs maar het voordeel is dat ze dus niet bokt of steigert. Dat was wel erg fijn. Ze had ook een leuk trucje wat haar 2 x lukte op een volte rechtsom opeens linksaf draaien. Boos! Zweep erbij aan de andere kant probeer het nog maar een keertje. Toen ze na een half uur wat braver werd op allebei de handen nog gegallopeerd en ben ik zeer tevreden afgestapt. Wat een verschil een merrie of een ruin. Barbiano zal alleen een beetje pruttelen als hij ergens last van heeft en Cartuja is gewoon eigenwijs. Ze zeggen dat het paard op de eigenaar lijkt, mam?? Haha!

Barbiano stond allang weer tevreden op stal te eten. Toen Cartuja haar muesli op had hebben we ze nog even lekker met zijn 2-en in de wei gezet. Waar bleek dat madam hengstig was, zal dus ook wel iets met haar streekjes te maken hebben.

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 09:27

Tsja jonge slappe paardjesw worden langzaam ouder maar ook sterker. Dus ze is lekker aan het puberen Haha!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 10:37

Merilyn schreef:
Tsja jonge slappe paardjesw worden langzaam ouder maar ook sterker. Dus ze is lekker aan het puberen Haha!


Karakter noemen ze dat en dat heeft ze wel! Haha!