Na eerst Denise nog uit dr bed gtrommeld te hebben (lag zo lekker warm) op naar stal. Spulletjes in de auto, knollie geladen en gassen maar....
Aangekomen Tjo op stal gezet daar en even wat poetsspullen gaan kopen want de poetskist stond thuis nog vrolijk op zn vertrek te wachten.
En toen om 10.30 op naar onderdeel 1: De veterinaire keuring
Pies of koekie voor Tjootje, alleen dat achterin de mond kijken naar de kiesjes was geen succes, ze raakte compleet in de stress (

Veearts was erg te spreken over dr, was kern gezond en niet te mager en zeker niet kreupel (wat de week ervoor was gezegd door de vet in Leersum).

Vervolgens door naar de exterieur keuring. Leuk om bevestigd te zien wat je al weet.
Stand van de hals:

Mooi gespierde bovenbenen:

Vervolgens door naar de hoefsmid. Hier helaas geen foto's van, want tsja staat nou niet echt charmant een kwijlende hoefsmid, hihihi Hij was laaiend over de kwaliteit van Tjo dr hoeven, echte oerhoeven. Advies: ga zo door en zuinig op zijn.
Daarna op naar meneer Hulzebos die zijn oordeel gaf over de kwaliteit en ligging van het zadel. Okeejjjj kom ik aan met mn Rosner van Divoza, zal mij benieuwen.....

Ohjeee een kritische blik....
Aanschouw een perfect liggend zadel:

Ook de kamerwjdte was hij zeer tevreden over, zo had hij er nog maar weinig gezien.

Oordeel zadel, zeer goed zadel met perfecte ligging, zeer goed onderhouden (wat is dat invetten???) enz enz...

Op naar het voeradvies.....
Dit weegt Tjootje:

Weeg ik echt zo weinig??????

Helaas konden ze aan ons geen voer slijten want Tjo is zwaar allergisch voor dat merk....
En toen het moment van de dag: Denise in de leer bij het freestyle!

ff lekker knuffelen, leuk onderdeel van de les.....

en volg..... op naar huis!

Oftewel een topdag!
Viv, Denise, Andy en Tjootje