Ze gaat namelijk naar een praktijk voor fysiotherapie (is dat zo goed geschreven).
Ze loopt de laatste tijd erg stijf en breed met haar achterbenen, niet goed dus.
Toevallig was er een fysiotherapeut op stal zaterdag, die ik heb gevraagd naar haar te kijken. Hij drukte op een aantal punten waarna Annabel in elkaar kroop van de pijn. Ook liet hij mij zelf voelen en haar spieren zaten op bepaalde plekken echt heel vast.
Daarnaast knikt ze met haar bekken waardoor ze haar benen niet goed neerzet en haar schoudergewricht aan de linkerkant bij elke pas een stukje uit elkaar gaat, dit is dus de reden waarom ze de achterhand en niet goed onder kan zetten.
Hij heeft mij beloofd dat hij haar binnen twee weken weer helemaal goed krijgt en als dit niet zo is hoeft er zelfs niet betaald te worden, hij is dus heel zeker van zijn zaak.
Ik hoop echt dat het werkt en dat ze goed weer terug komt. Ik zal terwijl ze daar staat een aantal keren moeten langskomen om te rijden waarbij hij ook aanwijzingen zal geven mocht dat nodig zijn.
Ik houd jullie verder op de hoogte