ik denk dat ze een beetje doorelkaar kkomen te staan. maar je hoort wel hoe en wanneer

jawel primeur in overall en kaplaarzen

hij heeft zo'n fijne uitschuif arm en is de grote vriend van de oudste zoon van de fammilie. hij was zo vriendelijk om ons op de schep te zetten en 5 meter boven de sloot te hangen!!! mafkees!

ik met mijn lievelingskalf. hij is zooooo lief. maar helaas een stiertje. en dus voor de slacht. dus wee een gebeente wie over 14 dagen koeienvlees eet

toen gignen we op donderdag naar de friese paarden fokkerij van willem wester... erg gaaf. daar staat ook de friese goedgekeurde dekkhengst Ulke... ik was erg onder de indruk van zijn gebouw wat een stallen heeft die man zeg. prachtig!!! hij liet ons zien hoe hij het liefst wilde dat een paard liep. hij liet ons een 2 merries zien waarvan de 1 voor goed liep en de ander achter slecht en andersom.. erg leerzaam.. en veel fotos gemaakt.. ook liet hij zijn veelbelovende 3jarige ruin zien. die kon idd erg leuk lopen. hier wat fotos
*kwijl*
nog een keer *kwijl*
toen was Ulke aan de beurt. jeetje wat kan die lopen zeg!!!
daarna werd Ulke ingespannen en gingen wij even naar de kudde van 45 jaarlinger hengstjes.. wat een droppies zeg!
echt hele leuke beestjes.
daarna was ulke ingespannen en liep al in het land toen wij eraan kwamen.
na een uitleg kwam er actie:
geweldig beest.
en nog even opstellen:
en zn mooie hoofdje:
toen weer naar huis en nog even homme op de foto gezet. die wilde zo graag. hij liep maar te klagen dat hij niet op de foto stond alleen maar die friesen en andere beesten. nou homme alsjeblieft :
zo dat was het weer.
groetjes Eline