Manege startkaart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BonnieBalou

Manege startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 21:16

Hoi allemaal,
ik kon nergens een duidelijk antwoord vinden dus ik hoop maar dat er iemand reageert die dit wel weet.
Ik heb namelijk een manege startkaart pony en kan dus telkens met een andere pony aan de start verschijnen.
Nu rijd ik wel telkens met dezelfde manegepony en heb ik nu L1 +5. Ik zag wel ergens dat je een combinatiegebonden startkaart moet hebben
als je naar de L2 wil. Omdat ik nu toch een nieuwe startkaart moet ga ik meteen over naar de paarden en dus met een ander paard.
Maar hoe zit dit? Waar kan ik dan starten als het paard nog nooit wedstrijd heeft gelopen?
Ik wil eerst L1 uitrijden met de pony, maar kan ik daarna met het paard gewoon L2 starten?
Ik hoop dat een van jullie het weet!

Martine

Re: Manege startkaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 19:50

WD-V -> MA

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 23:12

Als je een combinatiestartkaart aanvraagd en je paard is bijvoorbeeld LI, dan mag je volgens mij B starten omdat je overstapt van de pony's naar de paarden.

Volgens mij kan je wel LII rijden, maar dan moet het paard dat ook gelopen hebben. Hij mag dus niet LI zijn, want dan start je LI. Maar weet niet zeker hoe het zit met de overstap van pony naar paard, normaal mocht je dan een klasse terug.

BonnieBalou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 17:59

Heeft er iemand misschien ook een idee hoe het zit als ik wel verder zou willen gaan met pony? Ik heb nu L1+10 telkens met de zelfde manegepony, maar mijn punten zijn alleen als ruiter geregistreerd en niet van die pony. Maar zou ik coupons kunnen opsturen of iets dergelijks waardoor als ik een paardgebonden startkaart heb wel L2 zou kunnen rijden?

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 19:16

Heeft de pony al LII gelopen? Zo niet dan moet je in de B beginnen met een gewone startpas.

BonnieBalou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 19:38

Nee de pony niet. Maar dan maakt het dus niet dat ik wel gewoon L1 met hem heb gelopen met 10 winst.
In principe is hij dan toch ook L1+10 geklasseerd?

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 20:12

als je pony geen LII is moet je weer in de B beginnen, de winstpunten staan op naam van de ruiter, niet de combinatie.

BonnieBalou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 20:48

Ah balen, dan ga ik over op een paardje en weer naar de b.