Ik was totaal niet zenuwachtig. Lekker om half 11 pas opgestaan

Om 2 uur 's middags stond ik al voor de deur. Maar toen bleek dat iedereen om 14:45 er moest zijn en dat dan pas de deuren zouden open gaan hahahaha Dus nog even biertje gedronken op het terrasje ernaast.
Toen mochten we naar binnen en moest ik mijn nummer ophalen.
Daarna wachten in de wachtruimte. Daar werden een hoop mensen geïnterviewd die ook werden gevraagd om te zingen. Er was ook een jongen in een rolstoel en een geestelijke handicap, die doet ook mee! Echt heel leuk voor die jongen, die zien we vast op tv!
Nou ik was na een half uur wachten aan de beurt. Je word in een groep van 8 man gezet en dan moet je wachten totdat je naar binnen mag. Ze hadden een stuk of 5 jury's dus het ging redelijk snel allemaal.
Ik moest als laatste van onze groep. Het meisje voor mij was door, die kon ook echt goed zingen, hoorde het door de deur heen.
Nou toen moest ik. Was nog steeds niet zenuwachtig, wel een beetje natuurlijk maar geen stuiters ofzo.
De jury bestond uit een man en een vrouw. Netjes op de stip gaan staan, praatje gemaakt en toen zingen. Dat ging echt heel erg goed al zeg ik het zelf. Mijn stem hield zich prima en ik heb de jury netjes aangekeken enzo.
Toen ik klaar was zei hij dat ik goed gezongen had. Het was zeker niet slecht zei hij. Maar helaas toch net niet door naar de volgende ronde.
Dus ik netjes bedankt en weer naar huis gegaan.
Vind het eigenlijk helemaal niet erg, ben harstikke blij hiermee! Ik wilde heel graag daar staan voor een camera en kunnen zingen, en dat is gelukt!

Dus ik heb mijn doel wel bereikt

Al met al dus een hele leuke dag. Ik vind zelf dat ik wel door had moeten gaan naar Henk-Jan enzo (ego hahahaha!) en dan eruit had moeten gaan ofzo. Maar ach, helaas.
Dus voor volgende keer zorgen dat ik ben afgevallen en dan nog een keertje proberen