Ik ben dus echt BOOS!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:53

Het is dat je zo'n pijn aan je been had,want anders had je er echt achter aan moeten gaan....allebei die huppelkutjes van die knol af moeten meppen(goed hard!!!)
En dan als ze huilend op de grond liggen zeggen Slapenit niet te zeiken!!!


Whaha....goeie fantasie he??

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 22:57

Jady schreef:
Het is dat je zo'n pijn aan je been had,want anders had je er echt achter aan moeten gaan....allebei die huppelkutjes van die knol af moeten meppen(goed hard!!!)
En dan als ze huilend op de grond liggen zeggen Slapenit niet te zeiken!!!


Whaha....goeie fantasie he??


ik weet zelfs niet als dat nodig is. Iemand die zo achterlijk rijdt, komt zelf ooit wel eens tegen een boom of dergelijke aan. Sommige kinderen(ja ik zulke mensen zijn in mijn ogen niet waard om volwassenen of zelfs pubers te noemen Boos! ) menen ook dat ze alles zijn

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:03

Ik hoop niet dat je alle tinkermensen nu kwalijk neemt! Dit waren onbehouwen trutten zonder enig benul van ruiteretiquette. Voor de nitwits onder ons: paarden inhalen doe je niet zomaar. Je waarschuwt van te voren en vraagt vriendelijk of je mag passeren. En dat doe je dan niet in galop maar hooguit in een rustig drafje. En op gepaste afstand in de breedte. Beleefdheid te paard jegens wandelaars, fietsers, hondenbezitters en andere ruiters is heel belangrijk willen we vrij rond kunnen blijven rijden. Tenminste, hier in het noorden kunnen we nog overal rijden zonder beperkingen.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:08

Oeh, jammer dat je niet met iemand op een vlot paard samen was. Daar was ik toch graag achteraan gestoven om ze even bij de kladden te grijpen. Baggersituatie! Ik hoop dat je been in ieder geval een beetje mee gaat vallen... sterkte.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:11

Soxje schreef:
Ik hoop niet dat je alle tinkermensen nu kwalijk neemt!


Al reden ze op de beste paarden van de keizerin van china...
Ik zal er zeker en vast geen tinkermensen voor gaan beoordelen hoor Knipoog ik heb er zelfs medelijden me omdat er toevallig een idioot stelletje tuttebellen 2 tinkers heeft die ze niet waard zijn.

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:20

Tjongejonge wat een ontzettend asociale trutten. Nooit van gehoord dat je anderen in stap moet passeren. Zal je net voor het eerst met je jonge paard naar buiten gaan.......pffff
Hoop dat je been niet al te veel pijn gaat doen!

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:20

OK, zo is het. Met tinkers wordt af en toe nogal wat afgeragd, helaas. Ik hoorde pas van mijn stalbazin ook een verhaaltje over een asociaal antwoord van een "dame" op een tinker tegen een racefietser. Maar zelf heb ik gelukkig nooit zoiets meegemaakt. Wij tinkereigenaren moeten ons ras wel goed uitdragen en niet als een stelletje rouwdouwers tekeer gaan Ach gut

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 23:44

Gatver wat k l o t e Lia. Het zit je niet mee, nu dit weer............

Kan je je paarden niet in de kleuren van je dienstauto beschilderen, met een zwaailamp tussen de oren? Dan durven ze niet zo dichtbij te komen.

Jammer dat paarden geen nummerborden hebben, dan had je tenminste een houvast om ze op te sporen.....

Maar hopen dat dat been een beetje mee wil vallen!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 07:42

Wat een stelletje achterlijken, zeg. Wie haalt het nou in z'n hoofd om iemand op zo'n manier te passeren!
Beterschap met je been.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 08:03

Jeetje dan, daar ben je lekker mee. Over onverantwoord gedrag gesproken....

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 10:02

oliebol lia!hopelijkw ord je been snel wat beter.
je kent zeker niemand in de buurt met wat tinkers?
maarja kans dat ze op trektocht via de velueweroute waren zou ook kunnen.
Belachelijk he dat je zulke mensen hebt.
laten we hopen dat je ze nog kunt achterhalen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 10:23

Ik heb echt geen flauw idee.
Zowel op de Veluwe Ranch als bij Onder de Kastanje hebben ze Tinkers maar deze worden naar mijn weten nooi zomaar los verhuurd zonder begeleiding.
Ik houd het maar op Veluwe trail rijders die normaal nooit buiten rijden.
Ik denk niet dat als ze op een ander soort paard hadden gereden hadden ze vast vast niet anders gedragen.
Arme Tinkers.

joyce B

Berichten: 16378
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 10:45

Goh, wat een idioten... Jammer dat je ze niet kende, kun je niet in de omgeving vragen? (Met je werkpakje aan Knipoog ) Misschien dat ze in de buurt gestald stonden en je erachter kunt komen wie ze zijn... Ik zou het wel degelijk proberen denk ik. Is het niet strafbaar, zoals: doorrijden na een ongeluk met letsel ofzo? Die mensen zijn geen paard waard...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 10:50

Jeetje Lia, het zit je niet mee...sterkte met je been, en achteraf goed dat hij je knie niet heeft geraakt, want dat zou weleens heel wat erger kunnen uitpakken (niet dat dit niet hard aankomt). Weet je of die Tinker ijzers onder had?

Ik hoop voor jouw dat je die meiden nog eens tegenkomt. Mag jij eigenlijk buiten je functie bekeuringen uitdelen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 10:55

Ja dat mag ik wel maar er staat nergens wettelijk geregeld hoe ruiters elkaar moeten passeren.
Daarnaast heeft zij haar paard niet opzettelijk tegen mij opgestookt met de bedoeling mij te raken, er is dus niets strafbaars gebeurd.
Er is wel een artikel dat zegt dat je op de openbare weg je dier onder controle moet hebben maar dit was niet op de openbare weg.
Ik had ze alleen wat kunnen maken als ik materieële schade had gehad, doe hadden ze wel moeten vergoeden.
Het is gewoon aso-gedrag en het enige wat je daarmee kunt is de betrokkenen aanspreken op hun gedrag, maar of dat helpt Verward

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:06

volgens mij ken niet iedereen de ruiteretiquette ik kom het namelijk vaak tegen dat mensen gewoon langs me heen galloperen
nou is mijn paard gelukkig niet moeilijk en wil er niet achteraan
maar toch is het erg vervelend
en meestal doen ze dan als ze naast me rijden ff met de zweep op de laarzen tikken
en dan denken ze dat mijn paard schrikt Tong uitsteken

nou ik hoop dat het beter gaat met je been

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:06

je kunt het altijd proberen. En die kreet "zit niet te zeiken" hoewel je had aangegeven dat hij je had geraakt, hadden ze niet moeten stoppen en kijken? Stel je voor dat je wel zwaar gewond was geweest, dan mag je niet zomaar doorrijden? Dat is in gebreke blijven bij hulp aan de medemens (of hoe dat dan in politietermen heet) en daar kun je ze zeer zeker op aanspreken en vooral bekeuren hoor! Laat ze maar even een poepie ruiken!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:12

Zoiets kan best gevaarlijk zijn! Stel dat je je been had gebroken ofzo, en die ruiters die laten jou dan maar achter. Hoezo aso!?
Je mag volgens mij idd niet iemand die gewond is aan zijn lot overlaten, volgens de wet. Dan waren ze dus toch wel strafbaar (ja toch?)
Misschien kun je toch beter naar de politie gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:23

Een gewond iemand hulploos achter laten is idd strafbaar maar ik was niet gewond, alhoewel zij dat niet konden weten.
Als ik op m´n scheenbeen geraakt was ipv van op dijbeenspier was het denk ik wel gebroken.

Het zo me momenteel de moeite ook niet waard zijn er werk van te maken.
Wel zo ik me graag eens gewoon ziek melden met een griepje ofzo ipv altijd die rare ongelukjes Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:23

Annetje, Ilindra ZIT bij de politie Haha!

Ze hadden idd even moeten kijken of je niets ergs had.

chillaxing

Berichten: 3954
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:28

Achterlijk zeg!
Zeg dan op zn minst even sorry!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:40

Annetje schreef:
Misschien kun je toch beter naar de politie gaan?


Stel dat ik niet bij de politie zat wat zou ik dan moeten zeggen.
Dit is dus echt iets waar je gewoon niets mee kan.
Ik heb geen gegevens, geen duidelijk signalement, gewoon helemaal niets.
De politie heeft echt wel betere dingen om hun tijd aan te besteden.
Er had wel wat ernstigs kunnen gebeuren maar dat is niet gebeurd dus moet je er ook geen drama maken vind ik.
Ik vind het gewoon super asociaal.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:45

Ik zou wel even rondbellen, vragen of er ergens 2 dames met Tinkers logeren. Dan 'toevallig' in uniform verhaal komen halen Lachen

Sterkte met je been..

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 11:50

KUn je die mutsjes aan de hand van de vlekkenpatronen van de Tink's niet opsporen? Er zullen toch niet zo heel veel Tinkers met westernzadels zijn rondom Apledoorn?

Enneuh... ikke was het ook niet!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 12:02

Ongelooflijk....
Ik kan hier echt niet bij... mijn nekharen gaan echt overeind staan hiervan..

Sterkte met je been....