Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ja zeggen ze als je paard niet verkeersmak is moet je niet de weg op gaan
.
.
.
\
etc.etc.

) zijn er inmiddels een heleboel kinderen die Sam kennen, en 'm altijd wel even willen aaien. Dat vindt hij prachtig dus meestal blijf ik dan wel staan. Vaak komen dan ook de ouders even naar buiten om een praatje te maken, en soms krijgt hij zelfs een worteltje ofzo.

Citaat:Op 2001-08-17 12:30, schreef Mieke:
Ik zie ook wel ruiters rijden waarvan ik denk: halloo! denk eens na: je verpest het voor een ander!
Maar goed, dat zijn meestal kinderen en die kun je dat niet helemaal kwalijk nemen. Moet je bij de ouders wezen!
.
.

Ik sta nu met mn paardje in harmelen en langs die stal ligt n weggetje, waar ze (vind ik) wel redelijk rijden!! Natuurlijk heb je van die aso's die dat niet doen maar waar heb je die nou niet
Ja 1 keer was ik met mn paardje over die weg aan het stappen en toen kwam er n jeep met aanhanger (die aanhanger lag vol met rammelende stenen) heel hard langs me gescheurd, tja met als gevolg dat mn paard zich helemaal dood is geschrokken en de hele dag bibberend op stal heeft gestaan en een week lang ook maar niet naar die weg durfde te kijken. Dat doe je als autochauffeur toch niet?? Of ben ik nou gek
Mijn paardje is nou eenmaal niet zo'n
paardje die tegen alles kan!