Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ragdollcat schreef:En de stichting heeft groot gelijk, particulieren die zorgen maar zelf voor hun dieren, ze kozen er zelf voor om een eigen paard te nemen toch?
Ragdollcat schreef:Nee, alleen paarden die er recht op hebben.
Klopt, als eigenaar moet je zelf weten, verkopen of eind aan maken als je ze niet meer wilt verzorgen, of zelf verzorgen of kies een pensionstalling dat meer bij je oude paard past als huidige te duur is of wat dan ook.
Dus als een paard particuliere eigenaar heeft dan heeft ie er gewoon geen recht op vind ik, want die heeft een baasje.
Verder ga ik er niet meer op jou in, want je bent net zo egoistisch als TS. Geef de andere paarden die er recht op hebben een kans van pensioen te genieten, dan jouzelf een kans te krijgen om een nieuw paard ervoor in de plaats te laten komen, want een 2e paard erbij te nemen is te duur he.
knollentuin schreef:tjoh, wat zij we allemaal aardig naar elkaar..
ik snap de verwarring best als het idd echt zo is als ts meld. jij je paard al jaren op de lijst en donateur, en een ander net donatuer en later op de lijst en eerder aan de beurt? dat zou vreemd zijn..
ook veulens die al aangemeld zijn vind ik raar want er is toch een minmiale inschrijfleeftijd?
ik zou er gewoon een telefoontje aan wagen en vragen hoe het nu zit,volgens mij horen ze je dat gewoon te kunnen vertellen.
Lauren_ schreef:Wat is het verschil tussen een eigen paard en een manege paard? Die manege heeft er toch ook zelf voor gekozen? Dat een politiepaard voor gaat kan ik dan nog wel begrijpen.
Ragdollcat schreef:Waarom vind je dat paardenrusthuis Soest rare sprongen maakt? dat doe je juist zelf door er vanuit te gaan dat jouw paard erheen mag????? omdat je geen zin in hebt voor een oud paard te zorgen.