Sinds daarnet heeft ie bij zijn stoelgang een heleboel bloed zitten

Ik voel me zo slecht, heb al bijna geen hoop meer! Ben al zo gehecht aan dat kleine ding! Zit hier te huilen als een klein kind!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vanity schreef:wow, ik weet best wel hoe het eraan toe gaat in dierenwinkels; maar als ik nu die pup koop, dan is dat zo, hetgeen hij had (die ziekte) is dus niet in een dierenwinkel opgelopen en kon dus van een fokker even goed zijn! Dat heeft het laboratorium dat hem onderzocht heeft, bevestigd!
En trouwens, wat doe je dan? Die diertjes zielig in hokjes laten zitten? Als ik een pup koop gun ik liever een zo'n pup een goede thuis dan 1 van een fokker, die vinden vast wel een baasje! En een pup van een fokker kan net zo goed ziek zijn als 1 van de winkel!
Carlaa schreef:Okay, nou kan die wel weer Odin... Dat hondje is er, punt. Ze doet er vast alles aan om hem beter te krijgen en voor iedereen die het nog niet wist: die weten het nu. Ik ken het verhaal er ook achter (en de rest ook na je eerste post), maar je zit haar nu gewoon na te trappen lijkt het. Wat denk je? Dat ze er nog een keer een bij een dierenwinkel zal kopen? Het is nu duidelijk, laten we weer normaal reageren aub. Of wou je nog even wat feiten aandragen die reeds al duidelijk zijn?
Vanity, veel sterkte en zet hem op met z'n tweetjes!