Xen heeft ontdekt dat je nu ook ipv tussen de draden heen te kruipen er ook overheen kan springen ...
Overlaatst was m'neer lekker bij Otto de Shetlandhengst in de wei gesprongen, lichte paniek bij z'n fokster natuurlijk want Xennie had geen halster om en uit zijn blik was duidelijk op te maken dat hij écht niet van plan om zijn nieuwe speelkameraad achter te laten ...
Daar stond ie dan, lekker cool te wezen terwijl Otto lichtelijk de kluts kwijt was.

Uiteindelijk sjokte hij in een drafje terug naar de omheining, nam 1 galopsprong en sprong netjes terug z'n wei in.

Ach, je bent voor iets familie van Novilheiro het internationale dressuur- en springpaard onder Michael Whitaker.

Hoe hij het precies geflikt heeft is me een raadsel, zal ik toch nog maar eens precies navragen aan z'n fokster.
Tis namelijk niet zo dat de draad daar zo laag staat, en de plek waar hij overheen is gegaan vormt dan nog eens een "oxer" met het achterliggende varkensgaas dat Otto in de wei houd ...

Kan me echt niet voorstellen dat hij hier zonder kleerscheuren over raakt ..

Ondertussen is Xennie al een pak groter dan op de foto, maar het gaat om de draad

Volgens mij gaat hij me fortuinen kosten aan omheiningen