Vanochtend eerst met de auto naar de nieuwe stalling, daar pikte buuf mij op en heeft me op de oude stal afgezet. Mander gepoetst en gezadeld en op naar de nieuwe stal. Viel me erg mee, het was maar 45 min. rijden en ik heb veel gestapt.
Mander eerst los in de bak en daarna in de wei bij de andere 3 paarden. Sjeez, wat istie klein!

De grootste 1.69
Hij kon het gelijk uitstekend vinden met zijn weidemaatjes (2 meiden en een meneer).

Weet nog even niet welk weidemaatje dit is, ze zijn alledrie bruin

Dit is Mander zijn nieuwe stal. Vanuit de stal heeft hij een paddock als uitloop wat in de winter wordt gebruikt. Mander zijn stal is de meest linkse.

Zijn stal, maar dan vanaf de binnenkant gezien.

De overdekte spuitplaats met warm (!) water.

De rijbak, een gedraineerde en verlichte bak van 20 * 60!!!! We kunnen nu flink aan de training beginnen.

Daarna ben ik naar huis gegaan, Robin opgehaald die bij de buuf was en op naar Ies. Fiets achter in de auto en op stal kwam Renske (Guidolover) Robin halen. Ik ben Ies naar Guido gefietst (was een lekker stukje en Ies vond het geweldig om weer naast de fiets te mogen lopen!) en daar hebben we ze eerst hernieuwd kennis laten maken in het modderbad (dit met oog op achter elkaar aan scheuren en de wei aan gort lopen, dit was iig NIET wat ze deden, het was gelijk goed!) Het is zowiezo goed dat Mander en Ies uit elkaar zijn, Ies zit onder de bijtwonden en had ook vocht in der knie (wat na het fietsen er weer uit was!).

Kennis maken met Guido.

Samen in de goede wei.

Nog even knuffelen met Ies en op naar huis.....
Renske, DANKJEWEL dat je Ies wil opvangen! Je (en je broer) bent geweldig!

Nu ik een mooie bak tot mijn beschikking heb ga ik de lessen met Mander ook weer oppakken, dus binnenkort weer rijfoto's!!!