Bij kliniek aan gekomen moesten we even wachten we waren wat te vroeg
Toen waren wij aan de beurt he gelukkig iemand nam haar van mij over zodat ik zelf ook kon kijken hij draaft weg en wat denk je nog steeds niet goed

Ze was wel wat verbetert (ze staats nog steeds op bute)maar ja de veearts zij kort gezegd twee dingen _het is over
-of haar iets aan het werk zetten[color=#][/color]Nou wij hebben gekozen voor er weer op te gaan zitten en te kijken of het veregert of mischien wel iets verbetert een klein kansje dat dat ook gebeurt maar eigelijk zag hij het somber in
Wat we mogen proberen is onder het zadel stappen recht toe recht aan en als dat goed gaat een klein drafje en als ze dan nog steeds goed is een heel rustig gallopje maar meer zit er niet in
Dus morgen klim ik er voor het eerst weer op aan de enne kant spreekt dit me tegen een kreupel paard opbouwen maar aaan de andere kant mischien verbetert ze wel je weet maar nooit

Ook heb ik de foto s vandaag voor het eerst gezien

Vind het allemaal wel moeilijk ook had hij het over het spoelen van het hoefgewricht dat was niet echt aan te raden hij kon zelf het slagings percetage vertellen

Nu word het dus afwachten ben ook erg aan het nadenken of dit alles wel eerlijk is tegenover mijn lieverd

Nou ik houd jullie op de hoogte adviezen en tips zijn altijd welkom en wees maar eerlijk!