Maar goed, die man heeft dus zelf ook 22 paarden lopen. Eerst was het niet zo'n probleem, de paarden stonden toch buiten. Dus daar op stal. Ewalda stond daar lekker binnen samen met de 2 dekhengsten Watson Imladris en Altjo van de kenterstreek. Toen kwam er nog een hengst bij die uit de kudde was gewerkt. Hij stond daar dus bij te komen. Toen kwamen er nog 3 bij die gewassen moesten worden voor de keuring. Het begon er aardig vol te worden dus Ewalda moest een paar dagen in de stand.
Paarden daarna weer het land op, kwam er een merrie op stal die een gigantische wond op haar been had. Het moest gehecht worden, maar daarvoor was het al te laat. Konden dus alleen maar afwachten hoe het werd. Toen kwam er nog een merrie bij (haflingerxfries) Die gedekt moest worden door Watson. En nou het bijna winter is moeten de rest van de paarden ook weer naar binnen. Ewalda moest er dus weg.
Bij god geen idee waarheen. Ik heb er gewoon nachten van wakker gelegen. Dus, mijn moeder had afgelopen weekend al naar een boer in de buurt gebeld. Die had wel plek, maar dan moest ze bij de schapen. Dat zie ik dus echt niet zitten. De hele winter bij de schapen in een schuur. (zijn oude varkens stallen) Ik dus net nog wat rond gebeld. Uiteindelijk hele aardige mensen aan de lijn die nog een box vrij hadden. Ga dus vrijdag kijken en als het me bevalt, verhuizen. Het is een pensionsstal met weide en een binnen en buiten bak. De rest zie ik vrijdag.
Ben erg benieuwd en vind het zelfs spannend! Ewalda eerst even lekker wassen en misschien nog even snuffelen naar nieuwe spulletjes.

Ow ja, en vervoer regelen natuurlijk.